קפה לנדוור בקמפיין טלוויזיה: קפה – רק קפה! בכ-2 מיליון ש"ח

"קפה לנדוור", שנוסדה ב-1919 והינה חברת הקפה הוותיקה בישראל, יוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה, וזאת במסגרת מהלך מיתוגי של החברה, שבמסגרתו מוחלף לוגו החברה, עוצבו אריזות חדשות, ונחנכים מוצרים חדשים.

בחברה אומרים כי מטרת הקמפיין להעביר שני מסרים: החברה מתמחה בקפה – ורק קפה; ושמירה על המורשת ההיסטורית של "לנדוור" מ-1919 כמותג קפה ותיק, תוך שילוב חדשנות ופנייה לקהלים צעירים כדי שיכירו את תערובות הקפה של לנדוור.

במסגרת הקמפיין מוצגים שני מוצרי קפה שחור חדשים: קפה "טחון טרי לבוקר" – תערובת מעוררת עם ארומה עשירה, וקפה "בטעם אספרסו" – תערובת בקלייה כהה עשירה בפולי ערביקה.

קמפיין הפרסום מבוצע ישירות בערוצים 2 ו – 10 ע"י קפה לנדוור, ללא משרד פרסום, בתקציב של כ-2 מיליון ש"ח.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה