קפה לנדוור: עכשיו גם בחנות

מדובר בחנות המיועדת לצרכני קפה ביתיים. מכונות קפה, תערובות קפה למכונות השונות, כוסות שתיה ואביזרים להכנת קפה, קפה שחור טחון ואפילו תה

חברת קפה לנדוור חנכה חנות קפה חדשה בתל אביב, ראשונה מסוגה עבור החברה, המייבאת, מייצרת ומשווקת תערובות קפה בעיקר לבתי קפה ורשתות קמעונאיות.

בשונה מבתי הקפה של המותג, המונים כיום 25 סניפים ונמצאים בבעלות שונה מזו של חברת הקפה, כאן מדובר בחנות המיועדת לצרכני קפה ביתיים. מכונות קפה, תערובות קפה למכונות השונות, כוסות שתיה ואביזרים להכנת קפה, קפה שחור טחון ואפילו תה, כל אלו נמכרים בחנות החדשה.

מותג קפה לנדוור קיים משנת 1919, אז פתח משה לנדוור, אשר פתח בית קלייה בברלין. כיום מחזיקה החברה בבית קלייה גדול בחולון, שם היא יצרת תערובות קפה המיועדות הן ללקוחות בתי הקפה שלה והן לצרכנים הביתיים. במקביל, מייצגת החברה בישראל את מותג האספרסו האיטלקי illy היא משווקת את תערובות האספרסו של המותג כמו גם מכונות תואמות.

החנות החדשה עוצבה תוך שימוש נרחב בעץ המקנה אווירה של חום עם נגיעה של חספוס, אווירה המתכתבת בהצלחה עם החוויה של כוס קפה איכותי וחם. התצוגה כוללת כאמור את כל מה שנדרש על מנת להכין קפה – מכונות קפה בכל הטכנולוגיות, כולל קפסולות, פודים וטחינה אוטומטית; מכונות ביתיות ייעודיות לטחינת פולים; מקינטות; מקציפי חלב; כוסות במגוון גדלים וסגנונות; ואפילו אביזרים דוגמת מהדק של תערובת הקפה למי שמשתמש במכונת אספרסו עם ידית. המבחר כולל כמובן קפה בכל הצורות – מקפה שחור טחון הממותג תחת קפה לנדוור וכלה בקפסולות המותאמות למכונות של illy.

לנדוור חנות הקפה
מגדלי זיו, ראול ולנברג 24, רמת החייל, תל אביב

אתר החנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר