קראנצ'י – עוגות טברייניות מקריית טבעון

קונדיטוריה "קראנצ'י" נוסדה בספטמבר 2008 מחיבור של שני חברי ילדות טבריינים, שף קונדיטור שגיב מזרחי ושף שלומי אוחיון, שהחליטו לחבור יחד ופתחו את הקונדיטוריה בקריית טבעון

קונדיטוריה "קראנצ'י" נוסדה בספטמבר 2008 מחיבור של שני חברי ילדות טבריינים, שף קונדיטור שגיב מזרחי ושף שלומי אוחיון, שהחליטו לחבור יחד ופתחו את הקונדיטוריה בקריית טבעון.

שגיב מזרחי מגיע ממשפחה של קונדיטורים בעלת שורשים עמוקים בעולם העוגות, ועוסק בתחום מגיל 16. לשלומי ניסיון בתחום המטבח, והוא עבד במספר מסעדות ידועות כמו אחוזת שולמית, צל התמר, גלילאו. במקצועו הוא שף, ואת ההתמחות שלו עשה בקונדיטוריה במלון הולידיי אין, ניהל כשף ראשי את המטבחים של מלונות ומסעדות בטבריה ועמק הירדן.

השניים אומרים כי הייחודיות של קראנצ'י היא במבחר המגוון של סוגי העוגות, העוגיות והמאפים. שלומי ושגיב "תופרים" את המאפה לפי דרישות הלקוח, ואפילו נענים לבקשות ואתגרים. הם אוהבים להתחדש במתוקים ומלוחים חדשים, ומתמחים בעוגות ומאפי בריאות, עוגות ללא קמח, ללא סוכר. הכל טרי ותוך הקפדה על איכות חומרי גלם.

בקונדיטוריה הכשרה מבחר עוגות ומיני מאפה בתוצרת עצמית: עוגיות קפה, סהרוני וניל, עוגיות שקד תפוז, שבלול חמאה וקפה, שוקולד צ'יפס, עוגיות נוטלה, אלפחורס. עוגיות מלוחות כגון קשקבל, עוגיות בריאות כגון ג'ינג'ר, עוגיות תבלינים, חטיף דגנים, גרנולה ודבש, עוגיות מקמח מלא וללא סוכר.
ובתאימות לשם המקום יש בקראנצ'י כ- 10 סוגי עוגות קראנץ', כמו קראנץ' אגוזים, קראנץ' תפוחי עץ, וקראנץ' שוקולד.
מכינים כאן גם מאפים כקרואסון חמאה, מעטפות שוקולד חלבה, אצבעות וניל ורוגלעך. בורקסים כגון גבינה, גבינה וזיתים, פטריות, תפו"א. וגות פס, טורטים ועוגות יום הולדת, עוגות פאי: פירות, תפוחים, שקדים, פאי פירות אישי ופאי אגוזים אישי.

והטיפ של אכול ושאטו: אם אתם מגיעים אל קראנצ'י, שלבו בכך גם ביקור ביקב טוליפ בכפר תקוה שבקריית טבעון.

קראנצ'י
רח' השקדים 35 קרית טבעון
טל.04-9830690

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר