קרקר ראש פינה – 100% רכיבים טבעיים: זרעים, גרעינים ודגנים מלאים

דו"ח השוואתי מגלה כי הקרקרים של "קרקר ראש פינה", טבעיים ומזינים לעומת קרקרים נפוצים: עשירים יותר בחלבון איכותי ודלים יחסית בפחמימות, דלים מאוד בשומן רווי, יש בהם גם סיבים תזונתיים בלתי מסיסים, ואין בהם כל חומר מלאכותי

מותג "קרקר ראש פינה", שנמכר עד עתה בשיווק מוגבל לשוחרי מזון בריא, יופץ מעתה גם ברשתות השיווק הגדולות ובבתי הטבע, כך שניתן יהיה להשיג את הקרקרים בכל מקום בארץ.

קרקר ראש פינה נוסד בשנת 1968 במאפיה הבייתית של אמירה ומארק רובין, בבית האבן הגלילי,"גינת המטבח" שבראש פינה. הקרקרים נעשו בעבודת יד בכמויות קטנות מזרעים טבעיים בקליפתם ומדגנים שונים אשר גדלו בגליל. כיום, בזכות כניסתה של יצרנית העוגיות "דודות" כשותפה במותג והעתקת קווי הייצור למפעל האפייה "כרמל" של קהילת בית-אל בזכרון יעקב, מגיעים הקרקרים לכל נקודת מכירה ברחבי הארץ. הקרקרים משווקים באריזות איכותיות שמאריכות את חיי המדף שלהם לחצי שנה.

בחברה אומרים כי הקרקרים של "קרקר ראש פינה" מכילים זרעים, גרעינים ודגנים מלאים: שיבולת שועל, חיטה מלאה, שרוט (חיטה שבורה), פשתן, גרעיני חמניות, שומשום ומלח ים.

הם עשירים ברכיבי תזונה כגון ויטמינים ומינרלים שמקורם ברכיבים עצמם, ובהשוואה לקרקרים אחרים – כך אומרים היצרנים – הם עשירים בחלבון איכותי, עשירים באופן ניכר בסיבים ממקור טבעי שמרביתם בלתי מסיסים, ודלים יחסית בפחמימות. 

אין בהם סיבים מלאכותיים, חומרי תפיחה, משפרי אפייה, חומרים משמרים, צבעי מאכל, קמח לבן, מעכבי חימצון או חומרי טעם וריח מלאכותיים. כמו כן לא הוספו להם סוכר, קרמל, לתת, עמילן, מולסה, חומצת מאכל או לציטין סויה.

המליחות שלהם באה ממלח ים ולא סולפיט (מלח של חומצה זרחתית) – שמצוי בקרקרים אחרים. מקור השומן בהם בגרעינים ובזרעים עצמם: אין בהם תוספת שמן, ולכן הם דלים מאוד בשומן רווי.

מותג "קרקר ראש פינה" כולל ארבעה מוצרים: קרקרים משיפון, קרקרים מחיטה מלאה, קרקרים עם ג'ינג'ר ודבש וקרקרים עם זעתר.
המוצרים נמכרים באריזות של 200 גרם במחיר של 16.50 שקל.

לקרקרים המיוצרים במפעל האפייה "כרמל" בזכרון יעקב יש הכשר מהדרין של חוג חת"ם סופר בני ברק ובד"ץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר