רגבה השיקה ליין חדש של מטבחים העשויים מחומרים יחודיים

לראשונה בישראל, מטבחים חדשנים העשויים בטכנולוגיה חדשנית ומחומרים כמו צפחה – אבן חזקה ועמידה בשילוב נירוסטה תלת ממדית, מתכת עמידה למים, זכוכית מעובדת וקוריאן מעוצב כמשטח אי שקוף ומעביר אור.

רגבה, שהמוטו שלה הוא "המטבח של החיים", הציגה בתערוכת קאזה 2008, מטבח שעוצב על ידי המעצבת פנינה אמור, שמשתרע לאורך 10 מטר ומשלב בתוכו שלושה דגמים שונים מהקולקציה החדשה. הדגמים מביאים בשורת חדשנות בחומרים ועיצוב באופן שלא נראה כמותו בארץ.

המטבחים עשויים מחומרים כמו צפחה – אבן חזקה ועמידה המשמשת בדרך כלל לחיפוי קירות, גגות וריצוף, נירוסטה – מתכת עמידה למים בעיבוד תלת ממדי, שהותאמה במיוחד עבור הדגם בגרמניה, זכוכית מעובדת בשיטות טכנולוגיות חדשניות וקוריאן חומר שבדרך כלל אטום מעוצב כמשטח אי שקוף למחצה ומעביר אור.

דגם "יהלום"
האי מעוצב ב"דגם יהלום", אשר כפי ששמו מרמז בוהק ביוקרה ושלמות, משתרע לאורך 8 מטר ומהווה את מרכז הבישול והאירוח של הבית. החזיתות מזכוכית מבריקה בגוון לבן עם ידיות משולבות בזכוכית, כך שהמראה שמתקבל הוא נקי ומינימליסטי. את האי עוטף משטח קוריאן לבן שקוף המאפשר לתאורת המשטח להסתנן דרכה ברכות. הקוריאן מעובד בקצהו בתחרה במוטיב של עיגולים, מעין קריצה משועשעת לרטרו של שנות ה- 60, השוברת את הניקיון והרצינות הצורנית של האי.
בחלקו השני של האי, משטח מנירוסטה עם כיריים אינטגראליות של חברת פוסטר האיטלקית. המשטח פורץ ומרחף מעבר לקו הארונות ללא תמיכה ומשמש גם כמקום ישיבה לאורחים ולמשפחה.
לובן האי מודגש על ידי גמר פנים ארונות בפרזול לבן, שיובא במיוחד לרגבה מחברת בלום שבאוסטריה. כל המגירות חשמליות על פי הטרנד האחרון של תערוכת מילאנו ובהתאם לפיתוח הטכנולוגי האחרון של בלום – סרבו דרייב. 

דגם "אפולו"
ארונות המזווה של המטבח עשויים מחזיתות נירוסטה תלת ממדית. חומר זה הוא העיצוב האחרון של חברה גרמנית המתמחה בחומרים מיוחדים. בעזרת הפיתוח, פני הנירוסטה התלת ממדיים לוכדים את האור ואת הסובב אותו, באופן שמשקף ומשתנה ללא הרף. הארונות מדגימים אפשרויות אחסון שונות של אוכל וכלים, על ידי שימוש בפרזול נירוסטה נשלף לנוחות המשתמש.
הדגם מציג לראשונה בארץ שימוש ייחודי של תאורה למטבח. התאורה היא תאורת לדים המותאמת במיוחד לפנים ארונות והינה בלעדית לרגבה, פרי עיצוב של זוג מעצבים ישראלים מחברת MYME. בנוסף מביאה רגבה בפעם הראשונה בשימוש למטבחים, פיתוח של חברה גרמנית של מדפי זכוכית, המשולבים עם תאורת לדים. עיצוב זה שזכה בפרסים רבים באירופה, משווה למדף מראה של נקודות קריסטל זעירות המשובצות בזכוכית, כך שהתוצאה גם פונקציונאלית וגם יצירתית.

דגם "וולקנו"
דגם זה מביא לענף המטבחים בארץ בפעם הראשונה חומר ייחודי. הארונות מחופים בציפוי מאבן הצפחה בטכנולוגיה מיוחדת, המאפשרת שימוש לענף הריהוט. בארונות, משולבים סדרת תנורים מחברת פוסטר האיטלקית, המאפשרים בישול ואפיה בשיטות שונות של אפיה, מיקרו ואידוי.
בדגם זה נעשה שימוש גם בזכוכית, שצרוף של שכבות רפלקטיביות בתוכה יוצר אפקט של שבירת אור ושינוי גוון. הדגם מתאפיין באלגנטיות ומשתלב היטב במראה של מטבח הפתוח לסלון או לפינת האוכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר