רות סירקיס תגיש סדרה חדשה בערוץ האוכל

תוכניתה של סירקיס, מחלוצות הכתיבה הקולינרית בישראל, "מבשלים מהספרים עם רות סירקיס", תכלול מתכונים הלקוחים מתוך רבי המכר פרי עטה

ענני תקשורת, מפיקת ערוץ האוכל המשודר בכבלים ובלווין, תצלם סדרה חדשה בהנחיית רות סירקיס, מחברת ספרי הבישול הפופולריים ביותר בישראל. ארבעת פרקי הסדרה הראשונים ישודרו בחודש יוני בערוץ האוכל.

במסגרת התוכנית, "מבשלים מהספרים עם רות סירקיס", תחזיר רות את הצופים בכל תוכנית אל הבסיס של כל ארוחה עם המתכון מהספרים. בכל תוכנית תתמקד סירקיס בארוחה מאחד מספריה: "המטבח באהבה", "ילדים מבשלים", "המטבח האסייאתי" , "ספר הפשטידות", "בישול בריא", ותעביר למעשה קורס מזורז בקריאת מתכונים, כאשר בסיס הרעיון הוא שגם בשלן מתחיל שיעקוב אחר המתכון וההסברים, יוכל להכין את המנה בבית. תוכניתה של סירקיס גם תלווה בטיפים אשר מקצרים תהליכים והופכים את הבישול למהנה וקליל.

סירקיס, מחלוצות הכתיבה הקולינרית בארץ, החלה את דרכה המקצועית ב-1967 עם פרסום מאמריה בירחון "את" ולאחר מכן בכתיבתו ובעריכתו של מדור הבישול במגזין.
בין השנים 1972-1968, במסגרת שהותה בלוס אנג'לס, כתבה סירקיס טור מתכונים שהתפרסם בעשרות עיתונים יהודים אמריקאים, וכתבה שני ספרי בישול באנגלית שהתמקדו במטבח היהודי-ישראלי. ב-1975 פרסמה סירקיס את ספרה הידוע ביותר "מהמטבח באהבה". הספר חולל מהפכה בתחום ספרות האוכל הישראלית, והיה הראשון שאימץ פורמט תצוגה נוח ובהיר, ששילב בין טקסטים נגישים ועיצוב חזותי. עד כה הודפסו 67 מהדורות של הספר, ומאות אלפי עותקים ממנו נמכרו מאז שיצא לראשונה.

ב-1983 הקימה סירקיס יחד עם בעלה רפי את הוצאת הספרים שלהם, אשר הוציאה לאור כ-100 ספרים, רובם ספרי בישול, אך גם  ספרי ילדים, ספרי בית משפחה, ספרי עשה-זאת-בעצמך.
ב-2002 השיקה רות סירקיס את מגזין האוכל האינטרנטי "מהמטבח באהבה" ובו מתכונים, צילומים וסרטי וידאו המדגימים את הכנת המנות.

רות סירקיס אומרת: "אני שמחה על ההזדמנות להגיע למסך הטלוויזיה, ועל ההזדמנות להראות לצופים את המתכונים שעד היום יכלו רק לקרוא בספרים. גם בתוכנית אמשיך עם הקו לפיו אני מקפידה לבשל אוכל אמיתי לאנשים אמיתיים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר