ריגלי משיקה בישראל את מותג הסוכריות הבינלאומי Skittles

המותג שמושק תחת המסר "TASTE THE RAINBOW, TOUCH THE RAINBOW", בא להמחיש את סיפור המותג של רגעים בלתי צפויים במעבר בין המציאות היומיומית לדימיון מפתיע ושובר שגרה בשילוב הסוכריות הצבעוניות.

בעקבות הצלחה עולמית, מותג Skittles של קונצרן ריגלי מגיע לישראל, עם סוכריות לעיסות בטעמי פירות אשר מושקות לראשונה בישראל בתקציב רחב היקף מדווח של כ- 4.5 מיליון שקל.

המותג שמושק תחת המסר "TASTE THE RAINBOW, TOUCH THE RAINBOW", בא להמחיש את סיפור המותג של רגעים בלתי צפויים במעבר בין המציאות היומיומית לדימיון מפתיע ושובר שגרה בשילוב הסוכריות הצבעוניות.

לדברי החברה, המותג הצבעוני נמנה בין 10 המותגים המובילים בעולם ברשת החברתית פייסבוק עם יותר מ25 מליון אוהדים שנהנים מפעילויות ייחודיות ומפתיעות באופן קבוע.

הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, אינטרנט ופעילות במדיה החברתית באמצעות משרדי הפרסום גיתם BBDO ו"אלנבי". כמו כן תכלול ההשקה פעילות קידום מכירות נרחבת בשטח באמצעות חברת פרומרקט.

סוכריות Skittles, יושקו בשני טעמים: פירות ופירות חמוצים ובשתי אריזות שקית: 38 גר' במחיר של 2.99 ₪ ו- 125 גר' במחיר של 7.99 ₪. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובכל נקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר