רימה אולברה פתחה את מסעדת השף אואזיס החדשה

מסעדת אואזיס של השפית רימה אולברה, נפתחה לאחרונה במיקום חדש ורחב ידיים ברחוב מונטיפיורי 17 בתל אביב. המסעדה החדשה מכילה כ-75 מקומות ישיבה בתוך המסעדה ובמרפסת החיצונית, עם חצר ובה עץ זית גדול וגינת פרחים

מסעדת אואזיס של השפית רימה אולברה, נפתחה לאחרונה במיקום חדש ורחב ידיים ברחוב מונטיפיורי 17 בתל אביב.
המסעדה החדשה מכילה כ-75 מקומות ישיבה בתוך המסעדה ובמרפסת החיצונית, עם חצר ובה עץ זית גדול וגינת פרחים.

המטבח של רימה אולברה מבוסס על 30 שנות ניסיון במסעדות בקליפורניה ובעולם. זהו מטבח העובד רק עם חומרי גלם טריים ועונתיים, ומייצר תפריט המשתנה על בסיס יום יומי, תוך שימוש בחומרי גלם ייחודים ויוצאי דופן – חלקם מובאים במיוחד מחו"ל, כאשר בכל מרכיב משתמשים רק כשהוא בעונה וזמין.
רימה נוהגת להחליף ולשנות את התפריט על בסיס יומי כך שניתן למצוא בו סטייקים, פטריות יער מיוחדות, דגה טרייה ומנות מגוונות נוספות שעשויות להיות בתפריט לערב אחד בלבד.

בין המנות בתפריט: מנות חדשות ומפתיעות ומספר קטן של מנות מהתפריט הישן, דוגמת "סלט זוקיני נא אלה רומא", "וייאטנם" ו"פורצ'יני מזויפות".
בין המנות הראשונות: סשימי דג טרי, קרפצ'יו אוקטופוס, פרוסות נתח קצבים בלהבות, גרבלקס סלמון בכבישה עדינה.

 

בין המנות העיקריות המתחלפות: "איסטנבול" (מולים טריים ודג ים בציר עדין וקרמי של שומר וזעפרן איראני עם תפוחי אדמה פריכים ושמן זית תפוז), "פריז" (חזה ברווז טרי על הגריל עם פרנץ' טוסט פלפל שחור, אפרסמון צלוי וריבת סיגליות מפון דה לופ, צרפת), "סרדיניה" (קונפי מוסר ים ולימון, זיתים ירוקים מטוגנים ממולאים בגבינת עיזים, עשבי תיבול, רוטב הרומסקו המפורסם של רימה ועגבניות שרי צלויות), "מקסיקו סיטי" (טאקו חזיר צלוי ברוטב אצ'יוטה עם טורטיות בעבודת יד, סלט של אורגנו קלוי וכרוב ירוק) ו"סלסה סרג'יו" (חלפניו מוחמצים, שמנת חמוצה וליים טרי).

 

המסעדה ממשיכה להיותVegan Friendly עם חמש מנות צמחוניות מדי יום. כמו כן, ניתן להתאים את רוב מנות המסעדה לצמחונים וטבעונים.
בימי ראשון מקיימת המסעדה 'ערבי תעשייה' מיוחדים לתעשיית הקולינריה והתקשורת, בהם ניתן ליהנות בנוסף ממנות דג טריות וייחודיות גם ממחירי אלכוהול אטרקטיביים במיוחד הכוללים מבצע של שני משקאות במחיר של משקה אחד שכוללים יין לבן מבית אורבייטו, וודקה ובירות בין השעות 21:00 – 23:30.

 

 

אואזיס החדשה
רח' מונטיפיורי 17, תל אביב
טל. 03-6206022

א'-ה' – 18:00 עד אחרון הסועדים. שישי בראנץ' 11:00-16:00 ובערב 19:00 – 24:00. המסעדה סגורה בשבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר