רנואר בקמפיין אינטראקטיבי לבחירת 10 הברים השווים ביותר בישראל

תחת הסלוגן: "BAR TRIP, TOP 10 BARS" הצרכנים יחליטו באמצעות דף הפייסבוק של החברה על עשרה הברים הנחשקים ביותר בארץ

מותג האופנה "רנואר" יוצא בקמפיין אינטראקטיבי לבחירת 10הברים השווים ביותר בארץ.
הקמפיין יעלה באינטרנט, בעמוד הפייסבוק של רנואר ובעיתונות הכתובה, וילווה בפעילות קד"מ ברחבי הארץ. התקציב נאמד בחצי מיליון שקלים.

במסגרת הקמפיין רנואר תפרסם רשימה של 40 ברים מובילים וידועים ברחבי הארץ, שייבחרו על ידי מובילי דעה בתחום הלילה.
מתוך רשימת 40 הברים, קהל הלקוחות ייקרא לבחור את הברים הכי שווים בעמוד הפייסבוק של רנואר, ובתום שלושת השבועות רנואר תכריז על 10הברים המובילים ברחבי הארץ, שיכללו 3 ברים מאזור הצפון, 3 ברים מאזור המרכז, 3 ברים מאזור ירושלים והדרום ובר אחד מאילת בו תיערך מסיבת סיום המסע.

במסגרת פעילות זו, מיניבוס ממותג רנואר יגיע אל הברים הנבחרים בליווי הפרזנטורים של הרשת עוז זהבי ואור גרוסמן, אשר יעניקו לבר הנבחר את גביע הזכייה ושוברים לקנייה ברשת. כמו כן תתקיים הגרלה בין כל המשתתפים, אשר תזכה את הזוכים בסוף שבוע באילת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר