רשת אגאדיר העניקה חסות למסע ריצת החיים של ניצול רעידת האדמה באגדיר

ב-20 בפברואר, בגיל 66, ייצא ישראל לריצה של חייו: 940 ק"מ בתוך 24 יום, מדן ועד אילת. מטרת מסע "ריצת החיים": הגברת המודעות לסכנות של רעידות האדמה, ועזרה בגיוס כספים להקמת "גן אגדיר" באשדוד. איתן טרבלוס, הבעלים של רשת "אגאדיר המבורגרים" שהעניקה את חסותה למסע, אומר: "הסיפור האנושי נגע ללבי"

כשהיה בן 15 איבד אצן המרתון הוותיק יאיר ישראל את שתי אחיותיו ברעש האדמה שהחריב את העיר אגדיר במרוקו, והביא למותם של 1,500 מבני הקהילה היהודית בעיר.ישראל יאיר
ב-20 בפברואר, בגיל 66, ייצא ישראל לריצה של חייו: "ריצת החיים", שמטרתה הגברת המודעות לסכנות של רעידות האדמה ועזרה בגיוס כספים להקמת "גן אגדיר" באשדוד. 

51 שנים בדיוק מאז רעידת האדמה הקטלנית אשר החריבה כליל את עיר החוף אגדיר שבמרוקו,  ייערך ביום שני 28.2.2011, בשעה 11:00 בבוקר בגבעת הטילים באשדוד, טקס הנחת אבן הפינה של "גן אגדיר" והאנדרטה להנצחת הנספים באסון.

גולת הכותרת של הטקס תהיה הדלקת לפיד הזיכרון על ידי אצן המרתון הוותיק ויוצא העיר אגדיר, יאיר ישראל בן ה-66, אשר למרות גילו המתקדם מתכוון לרוץ במשך 24 ימים רצופים (למעט שבתות) את כל "שביל ישראל" מדן ועד אילת – מרחק של כ-940 ק"מ. מידי יום תחל הריצה בשעה 7 בבוקר ותימשך עד שעות הצהריים, כריצה קלה בקצב של 7 ק"מ בשעה. בגיל 49 עשה יאיר ישראל את המרתון הראשון שלו ועכשיו יהיה הישראלי השני שחוצה בריצה את מסלול שביל ישראל.

כשאיתן טרבלוס, הבעלים של רשת מסעדות ההמבורגרים "אגאדיר" שמע את סיפורו האישי של ישראל, הוא החליט שהרשת תעניק חסות למסע. "הסיפור האנושי נגע ללבי", מסביר טרבלוס. "מעבר לזה, אצי מרתון מסמלים עבורי ערכים משיקים לעולם העסקי – התמדה, שאיפה, כוח רצון, הכנות מקדימות ולימוד דרך הרגליים. אני שמח שניתנה לי הזכות לעזור ליאיר ישראל בריצה היפה הזו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר