רשת הגלידריות ד"ר לק מתרחבת עם סניף בטיילת בת ים

בסניף החדש מציעה דוקטור לק גלידות שמנת וסורבה, גלידות יוגורט ודיאט, יוגורטייה אמיתית, עוגות גלידה, ופל בלגי מקורי, קרפ צרפתי אמיתי, פנקייקס וגם קינוחים ייחודיים

רשת הגלידריות ד"ר לק מתרחבת ופותחת סניף דגל ברח' בן גוריון 97, במרכזה של טיילת בת ים.
בסניף החדש מציעה הרשת גלידות שמנת וסורבה, גלידות יוגורט ודיאט, יוגורטייה אמיתית, עוגות גלידה, ופל בלגי מקורי, קרפ צרפתי אמיתי, פנקייקס וגם קינוחים ייחודיים.

כחלק מהמיתוג החדש של הרשת, הסניף מעוצב בצבעי פסטל של ירוק פיסטוק, קרם שוקולד, שמנת ווניל. הסניף עוצב ע"י משרד האדריכלות לימור רוזנר וגילת בלום בשילוב סטודיו גרפי לעיצוב של מיכל מרחב.

בסניף החדש מגוון מתוקים לקטנים ולגדולים: החל ממנות גלידה אישיות על בסיס פירות טבעיים (מעין מחית פירות קפואה), דרך ופלים של גלידות שמנת עם סוכריות צבעוניות או פתיתי שוקולד לבן ועד קינוחי גלידה, עוגות ופרפה, אספרסו, קפה גרניטה להורים עם תצפית לים התיכון. בעתיד צפויים גם להצטרף לראשונה בתולדות הרשת קינוחים כגון פחזניות אווריריות עם גלידה, פבלובה פירות יער, בננה ספליט עם רוטב שוקולד בלגי עשיר ועוד.

בסניף החדש בטיילת בת ים הוקם גם דוכן יוגרטייה. ביוגורטיות של ד"ר לק משווקת גלידת יוגורט אמיתית על בסיס יוגורט טבעי, מעל 40% יוגורט טבעי ורכיבים טבעיים בלבד. גלידת הבסיס מכילה פחות מ – 2% שומן. גלידת היוגורט של ד"ר לק מיוצרת במפעל הגלידה של הרשת באופן בלעדי. אליה ניתן לצרף פירות טריים, פירות יבשים ותוספות נוספות.

הסניף מציע בנוסף את מגוון הגלידות והסורבטים של הרשת, מעל 24 טעמי גלידה שונים. כמו כן, קרפים צרפתים, שיק פירות, פרוזן יוגורט, ופל בלגי, עוגת שוקולד חמה עם גלידה, פאי פירות, עוגות גלידה.

ד"ר לק קיימת מאז 1987 ומונה 20 סניפים בכל רחבי הארץ. כל הגלידות והסורבטים ברשת אינם מכילים חומרים משמרים ו/או צבעי מאכל, ומכילים רכיבים טבעיים בלבד.

מחיר הגלידות – 11 ₪ לכדור
מארז 1/2 ק"ג – 37 ₪
גלידת יוגורט – 17 ₪ לקטן, 22 ₪ לבינוני, 26 ₪ לגדול 

ד"ר לק 
ברח' בן גוריון 97, טיילת בת ים
טל. 03-5516291
א-ה 11:00 עד חצות, סופשבוע 11:00 עד 03:00 לפנות בוקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר