רשת יוגורטריות חדשה יוצאת לדרך – לבן

רשת יוגורטריות חדשה בשם "לבן" (LAVAN), הצטרפה לשוק היוגורטריות ופתחה את סניפה הראשון. הרשת החדשה מציינת כי היא מבטיחה ללקוחות יוגורט המופק במפעל מיוגורט אמיתי; מן הסתם היא טורחת לציין זאת בעקבות תחקיר היוגורטים בכלבוטק

רשת יוגורטריות חדשה בשם "לבן" (LAVAN), הצטרפה לשוק היוגורטריות ופתחה את סניפה הראשון. הרשת החדשה מציינת כי היא מבטיחה ללקוחות יוגורט המופק במפעל מיוגורט אמיתי; מן הסתם היא טורחת לציין זאת בעקבות תחקיר היוגורטים בכלבוטק.

"לבן" מציעה מגוון מוצרי יוגורט על-בסיס יוגורט עיזים ויוגורט בקר. בין מוצריה: מקפא יוגורט טבעי, מקפא יוגורט טבעי ללא סוכר, מקפא יוגורט בטעמים שונים המשתנים מפעם לפעם, מוזלי מפירות טריים וגרנולה משובחת, שייק יוגורט ומרק יוגורט קר ועשיר. היוגורט של "לבן", המיוצר בייעוץ עם מומחי מזון ודיאטן צמוד, עשוי מיוגורט אמיתי. היו
גורט עובר במפעל פסטור, חימום וקירור- לאורך כ- 6 שעות ואז הופך למוצר הנמכר ברשת. היוגורטים הנם דלי-שומן, פחות מ-2% אחוזי שומן, ולדברי הרשת עשירים בוויטמינים וסיבים תזונתיים.

היוגורט של "לבן" מגיע בשלושה גדלים: קטן (150 גרם), בינוני (200 גרם), גדול (250 גרם). את היוגורט ניתן גם לאסוף הביתה במארזים של חצי קילו או קילו.
התוספות השונות על מקפא היוגורט (יבשים בריאים, מתוקים בשביל החטאים ופירות טריים) ניתנות ללא הגבלה.
המחירים בין 14 שקל ל-27 שקל (למנה גדולה עם כל התוספות). 

מקימי הרשת דוגלים בשמירה על איכות הסביבה, ומשתמשים בכלים מתכלים ידידותיים לסביבה, העשויים מקנה סוכר. 

ל"לבן" יש תעודת כשרות.

סניף ראשון של "לבן": רח' אחוזה 127 רעננה
טל. 09-7728211
א'-ה': 10:00 עד 24:00, ו': 9:00 עד שעה לפני כניסת שבת. מוצ"ש: מצאת שבת עד 24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר