רשת קניוני "ריט" מציגה "טעם הארץ" – מסע טעמים חוצה ישראל ומפגש עם מסעדות ויקבים

רשת קניוני "ריט" בשיתוף עם חברת "מפה" מקיימת בסוכות הפנינג אוכל ובילוי לכל המשפחה בכל 11 הקניונים ומרכזי הקניות שלה ברחבי הארץ, תחת הכותרת "טעם הארץ" – מסע בין הטעמים, הריחות ופינות החמד הקולינריות של ישראל, בהשתתפות שפים של מסעדות ידועות ומקומיות

רשת קניוני "ריט" בשיתוף עם חברת "מפה" מקיימת בסוכות הפנינג אוכל ובילוי לכל המשפחה בכל 11 הקניונים ומרכזי הקניות שלה ברחבי הארץ, תחת הכותרת "טעם הארץ" – מסע בין הטעמים, הריחות ופינות החמד הקולינריות של ישראל, בהשתתפות שפים של מסעדות ידועות ומקומיות.

בין המשתתפים הבולטים בפסטיבל:

רוזמרין – מפעל קייטרינג של השפית נוהא חורי, המתמחה באוכל לבנוני אותנטי, שהפך למפעל העצמה של נשים ערביות חד-הוריות.

מסעדת רוברג – מסעדת שף טרייה-טרייה במושב לבנים שכל אנשיה הם בני משפחה אחת. אילן, השף, מציג פיוז'ן מוצלח בין המטבח הים-תיכוני למטבחים אחרים.

יקב רימון – היקב של בני משפחת נחמיאס, דור שלישי לחקלאים מייסדי מושב כרם בן זימרה שבגליל העליון, נודע בזכות יין הקינוח הייחודי המופק בו מרימונים.

ליקרז – יקב בוטיק צעיר בכפר יחזקאל שהקימו שני אחים, עופר ועודד רז. השניים מייצרים שיכרים וליקרים לטובת כל אוהבי השתייה ולטובת מי שלדבריהם "עדיין לא גילו עד כמה הם אוהבים".

לוסטיג – מסעדה במושב סתריה של גדי לוסטיג, בשלן, שהפכה מוקד עלייה לרגל של חובבי בשרים מעושנים ותבשילים כפריים של עמים שונים, מחמין ועד פהייה.

לה טרה פרומסה – המסעדה ממושב שחר בחבל לכיש – של סנדרו פלגריני, נצר למשפחת יינים מאיטליה, ואשתו עירית, בת למשפחת יוצאי קוצ'ין, מציגה שילוב חד-פעמי בין המטבח של דרום הודו למטבח של ארץ המגף.

אורו – מסעדת גורמה מזרחי על אם הדרך בין יבנה לרחובות. עיקר גאוותה של המסעדה על שבעה סוגי קוסקוס ועל מגוון מטעמים מרוקאיים שהתחפשו לסושי.

מחלבת גדות – מחלבת הקיבוץ שעל גדות הכינרת החליטה לחלוק עם הציבור הרחב את הגבינות הצ'רקסיות שהיא מייצרת.

עוד פעילות בקניונים: מתחם "גת שמנים", שמצדיע לעץ הזית הארצישראלי ולשמן הזית המקומי עם פעילויות של הדרכה וטעימות ומגוון רחב של סדנאות לילדים: מהפקת שמן זית בבית בד אותנטי ועד סדנת בישול לאושפיזין, מתובלת בכמויות נדיבות של שמן זית.

הכניסה לכל הפעילויות – חינם.


האירוע יתקיים בחול המועד בכל 11 קניוני "ריט": קניון הצפון (נהריה), הגרנד קניון (חיפה), קניון חדרה, הקניון הגדול (פתח-תקווה), מרום סנטר (רמת-גן), חונים-קונים (ראשון-לציון), קניון רחובות, הקניותר (נס ציונה), ביל"ו סנטר, (צומת ביל"ו), קניון הראל (מבשרת ציון) וקניון אדומים (מעלה אדומים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר