"DOMO" הרשת לכלי בית ואירוח, מתרחבת ופותחת את החנות העשירית במתחם G בכפר סבא. החנות החדשה מתפרסת על שטח של כ- 200 מ"ר.
עד סוף שנת 2010 יוקמו עוד 2 סניפים ברחבי בארץ לרשת, שהוקמה בשנת 2005.
מסקר שערכה רשת DOMO עולה כי הקהל הישראלי אוהב ואף מעדיף לארח בבית. עבורו הדגש באירוח הביתי הוא לא רק במזון שיגיש אלא בדרך ההגשה: עיצוב השולחן, כלי ההגשה, כלי האוכל, הכוסות ועוד. ולכן ניתן לראות כי חלה עליה בביקוש לכלי הבית והאירוח.
עוד עולה מנתוני הסקר כי לצד הביקוש הגובר, הצרכן הישראלי מחפש את הערך המוסף בקניה, איכות ומקצועיות השירות, מגוון רחב של כלים ומותגים, וחווית קניה מיוחדת.
שוק כלי הבית והאירוח בישראל מוערך בכ- 2.5 מיליארד ₪ בשנה.