רשת The Cook Store פותחת אקדמיה לבישול כשר ברמת גן

רשת The cook store מתרחבת ופותחת את הסניף התשיעי ברמת גן, שיכלול חנות לאביזרי בישול ואקדמיה לבישול כשר, עם מגוון סדנאות מקצועיות

רשת The cook store המתמחה בכלים, ציוד ואביזרים למטבח ממיטב החברות המובילות בעולם, פותחת סניף חדש ברחוב ביאליק 10 ברמת גן.
הסניף החדש יכלול חנות לאביזרי בישול, לצד פעילותה של אקדמיה לבישול כשר, שתציעהסדנאות בישול לקהל הרחב. על מנת לאפשר ביקור גם בחנות הצמודה לאקדמיה לבישול, הוארכו שעות פעילות החנות עד לשעות הערב המאוחרות.

סניף האקדמיה לבישול של רשת The cook store ברמת גן יציע מגוון של סדנאות מקצועיות בנות שעה וחצי עד שלוש שעות בנושאים שונים ומגוונים, כגון הבישול הבריא, בישול מיקרוביוטי, לימוד טכניקות שימוש בסכיני מטבח וטיפול בבשר, פילוט דגים, סודות האפייה, בישול לילדים, גורמה כשר, סדנאות קפה ועוד.

הסדנאות המקצועיות יתקיימו במהלך שעות אחר הצהריים – על מנת לאפשר נגישות לכל קהל היעד. את הסדנאות יעבירו מורים מקצועיים, בשימוש במכשור ואבזור חדשני, שיאפשר לתלמידים לחוות את החידושים בתחום. כמו כן תאפשר האקדמיה לבישול קיום של אירועים עסקיים ופרטיים במתחם, אשר ישלבו סדנאות בישול ואפשרות לחגיגות פרטיות.


רשת The Cook Store
www.cookstore.co.il.
טל. 1800-384-838

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר