רשת yellow בקמפיין חורף

בחורף, בו עולה צריכת הקפה, יוצאת Yellow במהלך שיווקי שנועד להזכיר לנהג שהוא יכול בבוקר בדרך לעבודה לעצור בחנות yellow וליהנות מקפה בלי לסטות מנתיב הנסיעה, ובלי הצורך לחפש מקום חניה, וכך לא לאבד דקות יקרות בשגרת הבוקר העמוסה

בחורף, בו עולה צריכת הקפה, יוצאת Yellow במהלך שיווקי שנועד להזכיר לנהג שהוא יכול בבוקר בדרך לעבודה לעצור בחנות yellow וליהנות מקפה בלי לסטות מנתיב הנסיעה, ובלי הצורך לחפש מקום חניה, וכך לא לאבד דקות יקרות בשגרת הבוקר העמוסה.

לשם כך העלתה Yellow קמפיין באמצעות מקאן אריקסון הכולל חסות על רצועת הבוקר ברדיו אזורי (קריינות טל ברמן), שילוט בתחנות ובחנויות ומבצע בנקודת המכירה. היקף כולל של המהלך הינו כ-600,000 ₪.

מחקרים מראים ש-30% מהנהגים שותים קפה ברכב, כאשר למעלה מ-50% נוהגים לשתות אותו בבוקר. הזמינות והנגישות של yellow מאפשרות לנהגים ליהנות מקפה איכותי על הדרך.

רשת Yellow מציעה מגוון משקאות חמים TO GO כמו קפה "לוואצה", קופוצ'ינו, תה ויסוצקי, שוקולטה, סחלב חם ועוד.

רשת Yellow מונה כ-175 חנויות ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר