שופרסל ביג מציגה שלישיה צרפתית של תפוחוני אדמה מיוחדים

"שרי" הוא זן תפו"א בעל מרקם רך וטעם מתקתק. מתאים לטיגון ואפיה. תפו"א שרי מכיל אחוז גבוה במיוחד של חומר יבש, ועל כן זקוק לזמן אפייה או טיגון קצרים מאוד

שופרסל ביג ממשיכה לחדש במחלקת הירקות, ומציעה ללקוחות את השלישיה הצרפתית עם זנים חדשים של תפוחי אדמה מיוחדים:

תפוחוני אדמה מזן "ויטולט" – זן תפו"א ייחודי בעל צבע סגול עמוק. מיועד לבישול אפייה והכנה במיקרו ומתאים במיוחד לקישוט תבשילים בשל צבעו. תפו"א זה הוא בעל מרקם רך במיוחד, טעמו מזכיר את טעם הערמונים ובעל פיקנטיות עדינה טבעית.
יתרונותיו הבריאותיים: הצבע המיוחד בא מהפיגמנטים הסגולים המכונים "אנתוציאנינים" – נוגדי חמצון התורמים להאטת תהליכי ההזדקנות, במיוחד של תאי המוח. הם גם ידועים במלחמתם בטרשת העורקים והמחלות הלב וכלי הדם. יש להם גם סגולות נוגדות דלקת ותורמים להגנה מפני סיבוכי הסוכרת.

תפוחוני אדמה מזן "שרי" – זן תפו"א בעל מרקם רך וטעם מתקתק. הוא מתאים לטיגון ואפיה. תפו"א שרי מכיל אחוז גבוה במיוחד של חומר יבש ועל כן זקוק לזמן אפייה או טיגון קצרים מאוד.
יתרונותיו הבריאותיים: קליפתם האדמדמה של ה"שרי" מכילה "אנתוציאנינים" – פיגמנטים אדומים- סגולים, בעלי יכולת נוגדת חמצון התורמת להאטת תהליכי הזדקנות ומחלות. בנוסף מכילים תפו"א "שרי" גלוטאתיון וחוצה ליפואית – שני נוגדי חמצון בעלי חשיבות רבה, הגוף מסוגל אמנם לייצר אותם בעצמו, אך לא בכמות מספקת לצרכיו, במיוחד עם תהליך ההזדקנות. הם עשירים באשלגן, ויטמינים ומינרלים נוספים. מוצע לשלב אותם על קליפתם בתפריט היומי.

תפוחוני אדמה מזן "רטא" – זן תפו"א בעל מרקם רך ועדין במיוחד, ממש נמס בפה הצרפתים אומרים עליו שאכילתו נותנת תחושה "שהחמאה כבר בפנים", הוא מתאים לכל צורות ההכנה: בישול, אפייה, מיקרו וטיגון.
יתרונותיו הבריאותיים: תפוחי אדמה מזן רטא מהווים מקור לשלל ויטמינים ומינרלים, ובמיוחד אשלגן כל אחד מכיל כ-20% ממנת האשלגן היומית המומלצת. כמויות גבוהות של אשלגן נדרשות להפחתת הסיכון ליתר לחץ דם, מחלות לב וכלי דם, דלדול העצם ואבני הכליה. מבחינה תזונתית הוא שייך למשפחת הדגנים. מוצע לאכול תפו"א מזן רטא על קליפתו לפחות פעם בשבוע.


תפוחוני אדמה "ויטולט"- 15 ₪ לק"ג
תפוחוני אדמה "שרי" ו"רטא" – 10 ₪ לק"ג
להשיג בסניפי שופרסל, שופרסל ביג ושופרסל דיל.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר