שופרסל חונכת את יש – רשת חנויות מזון במחירים זולים עם דגש על כשרות

רשת יש תמנה 48 סניפים ביום פתיחתה הרשמית ב- 19 לאוגוסט 2008. ארבעה סניפים נוספים ייפתחו במהלך החודשים הקרובים. הרשת פרוסה מקרית שמונה בצפון עד באר שבע בדרום, והיא מבוססת על איחוד רשתות "זול פה" ו- "אלף", לצד סניפים חדשים שיוקמו

לאחר שחנכה במרץ 2005 את רשת שופרסל דיל, בפברואר 2006 את שופרסל ביג, ובספטמבר 2006 את שופרסל שלי – יוצאת עתה שופרסל עם רשת חדשה, שזכתה לשם הישראלי, הישיר והפשוט: "יש".

רשת יש תמנה 48 סניפים ביום פתיחתה הרשמית ב- 19 לאוגוסט 2008. ארבעה סניפים נוספים ייפתחו במהלך החודשים הקרובים.
הרשת פרוסה מקרית שמונה בצפון עד באר שבע בדרום, והיא מבוססת על איחוד רשתות "זול פה" ו- "אלף", לצד סניפים חדשים שיוקמו, כאשר התחזית הנה שעד סוף שנת 2009 יפעלו כ- 56 סניפים.

אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, אומר כי פורמט רשת יש הוא נדבך נוסף המאפשר לשופרסל להמשיך ולהגשים את חזונה, במטרה להגיע לקהלי יעד נוספים: משפחות ברוכות ילדים, מגזר חרדי ודתי, והמגזר הערבי.

מתכונת הפעילות של יש מבוססת על הערכים הבאים:
מחיר זול – מגוון ייחודי של מוצרים במחירים זולים לרבות המותג הפרטי.
כשרות – מגוון כשרויות מהודרות תוך התאמה מקומית.
פשטות – חווית קניה פשוטה בתצוגות, במבצעים ובשירות.
הוגנות – אמינות והוגנות במחיר וביחס ללקוח.

איצ'ה וולקין, מנהל רשת יש, אומר: "כחלק מאסטרטגיית התאמת המגוון נציע מוצרים ייעודיים וממוקדים יותר, ניתן דגש על מארזי חסכון, אריזות גדולות וכשרויות מהודרות – כל אלה במחירים זולים. בנוסף נשווק את המותג הפרטי המותאם לצרכי לקוחותינו, אשר יתמוך באסטרטגית המחיר וישולב בכל הקטגוריות. המותג הפרטי עתיד לתפוס נתח מהותי במכירות. כל המוצרים הינם בהכשר הבד"צ. עקרונות אלו מהווים בסיס ליכולתנו להבטיח סל קניה במחיר נמוך ולאורך זמן".

רשת יש מתכננת להרחיב את סל שירותיה, ולהעמיד לרשות קהל הלקוחות תווי קניה, מועדון לקוחות ושירותים פיננסיים (כגון כרטיס אשראי), אשר יותאמו למאפייני הצריכה של קהל המטרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר