שופרסל מציגה סדרת מוצרי בריאות

בסדרת הדגנים, שופרסל הייתה הראשונה לאמץ את המלצות DRI החדשות של ה- FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) המתייחסות לקצובת הויטמינים, המינרלים והסיבים הנחוצים לכל צרכן בכל יום. מידע זה מופיע באמצעות אייקון על גבי האריזות

המותג הפרטי בשופרסל צובר תאוצה, והרשת מציגה קו מוצרי בריאות הכולל 20 מוצרים מקטגוריות שונות: גרנולה, חטיפי דגנים, פריכיות עבות, קטנות דקות ובטעמים, טחינה משומשום מלא, דבש קל ועוד.

בכל אריזות המוצרים מצורפים טיפים לצרכן המעונין לשמור על הגזרה. לדוגמא:
· בסדרת הפריכיות: "כדאי לך לארוז מראש בשקית מנה אישית השווה לכמות הלחם שרוצים להחליף בפריכיות". וגם, מידע שימושי לצרכן שמעוניין לדעת מה הערך הקלורי של מנת פריכיות לעומת מנת לחם.
· בדגני הבוקר ובגרנולה, קיים אייקון בצורת כוס, הממחיש לצרכן באופן ויזואלי מהי מנת ההגשה המומלצת, כולל הערך התזונתי, המפורט בטבלה.

בכל מוצרי המזון של המותג הפרטי מופיעה המלצת שף הבית איתי שלו למתכון טעים. בקו מוצרי הבריאות נבחרו מתכונים בעלי ערך קלורי נמוך והעדפה למרכיבים המתאימים לשוחרי הבריאות. כך למשל, קיימת העדפה לשימוש בשמן קנולה העשיר בשומן בלתי רווי, לקמח מלא, לרכיבים בעלי פחמימות מורכבות, גבינות רזות.

המנות המתקבלות ממתכונים אלו נותנות ערך תזונתי מוסף לצרכן, אם זה תוספת סידן לתפריט היומי, או אפשרות לשמור על תזונה דלה בסוכר ועשירה בסיבים ועוד .
בגב אריזות חלק מהמוצרים מופיעים מידע ואנקדוטות מעניינות על הויטמינים, המינרלים והסיבים התזונתיים שיש במוצר, והכדאיות של הצרכן להשתמש בהם.

בסדרת הדגנים, שופרסל הייתה הראשונה לאמץ את המלצות DRI החדשות של ה- FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) המתייחסות לקצובת הויטמינים, המינרלים והסיבים הנחוצים לכל צרכן בכל יום. מידע זה מופיע באמצעות אייקון על גבי האריזות.
שופרסל תמשיך לאמץ המלצות אלו גם בשאר המוצרים העתידיים בקו הבריאות.

קבוצות המוצרים בקו הבריאות:
סדרת הגרנולה "הטעם העשיר של הטבע".
בשילוב של שיבולת שועל, ודגנים כמו חיטה, שעורה ואורז, עם תוספות מפנקות.
מה בסדרה?
· גרנולה מיקס עם 50% פירות ואגוזים
· גרנולה עם שוקולד, פקאן וצימוקים
· גרנולה עם צימוקים חמניות ושקדים
· גרנולה קראנץ' עם פירות ואגוזים
· גרנולה קראנץ' עם בננה ושוקולד
כשרות רבנות ראשית (כשרות בד"צ על גרנולה שוקולד פקאן וגרנולה צימוקים)
מחיר שופרסל ביג: 15.79 ₪.

חטיפי דגנים "אנרגיה של בריאות".
בשילוב דגנים, שיבולת שועל, תירס, אורז וחיטה. עם תוספות עשירות ומפנקות כמו אגוזים, פירות מיובשים, שוקולד, בננה, יוגורט ותותים.
המיוחד בסדרת החטיפים הוא בסיס הדגנים והשילוב בין הפחמימות, החלבונים והשומנים, שהופכים כל חטיף למיני ארוחה, המקנה תחושת שובע לאורך זמן. כל זאת בכ – 100 קלוריות לחטיף.
כשרות רבנות ראשית
מחיר שופרסל ביג: 12.99 ₪.

פריכיות אורז "קחו את זה בקלות…ובטבעיות".
על בסיס אורז מלא העשיר בסיבים תזונתיים ובפחמימות מורכבות, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. בסדרה פריכיות עבות, דקות וקטנות, מלוחות ומתוקות.
בקרוב תשיק שופרסל קו נוסף של פריכיות קטנות בטעמים ישראליים טיפוסיים.
כשרות בד"צ
מחיר שופרסל ביג: החל מ- 3.99 ₪ ועד 6.99 ₪.

דגני בוקר "להתחיל את הבוקר טוב"
הסנונית הראשונה בסדרת דגני הבוקר שתושק בקרוב ברשת שופרסל, היא ה'פופים' – דגנים פריכים במילוי קרם נוגט, המתאימים לכל בני המשפחה, ילדים, בני נוער ומבוגרים.
בסדרה הדגנים, אימצה שופרסל את ההמלצות החדשות של ה- FDA.
שאר המוצרים בסדרת דגני הבוקר יגיעו למדפים לאחר הפסח, להנאתם של כל בני המשפחה.
כשרות רבנות ראשית
מחיר שופרסל ביג: 17.99 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר