שופרסל תחלק ללקוחותיה את מוצרי השנה 2009 – כ- 20,000 מוצרים בשווי של כרבע מיליון שקל

המטרה: לאפשר ללקוחות להתנסות וליהנות מהמוצרים שזכו בפרסי החדשנות הבינלאומיים

רשת שופרסל תחלק ללקוחותיה את הזוכים בפרסי מוצרי השנה 2009  – בסך הכל כ- 20,000 יחידות מוצרים בשווי של כרבע מיליון שקל בסוף השבוע 11-13 במרץ (סבב ראשון התקיים בסופ"ש 4-6 במרץ).

אלי גידור, סמנכ"ל השיווק והסחר בשופרסל, אומר: "לשופרסל חשוב להביא ללקוחותיה את המוצרים החדשניים והאיכותיים ביותר ולספק להם חוויית קנייה מיוחדת, בשבועות הקרובים הלקוחות יגלו שאנחנו מעניקים להם במתנה את המוצרים שזכו בפרסי מוצר השנה, וגם מאפשרים להם לקנות את מגוון מוצרי השנה במחירים ובמבצעים הטובים בישראל, וזאת כחלק מאסטרטגיית החדשנות של הרשת ומהתמיכה והבמה שהרשת מעניקה לספקים שמביאים ללקוחותינו חדשנות אמיתית ורלבנטית".

קבלת המוצרים במתנה אינה מותנית בקנייה, אלא בהשתתפות בסיבוב "גלגל מזל" המעניק בכל סיבוב מתנה.
בין השאר יחולקו גביעי מולר פרופ, טבליות למדיח פיניש קוואנטום, תפוצ'יפס שמן זית, תחליבי רחצה של ניוואה, שקיות אשפה מתכלות של שופרסל, תחבושות היגייניות קיירפרי כותון, שמפו קרליין, ועוד.

ב-17 סניפי שופרסל ביג ברחבי הארץ יוצבו בסוף השבוע 11-13/3 גלגלי מתנות, שלקוחות יתבקשו לסובב על מנת לקבל מוצר חינם ממגוון המוצרים שמחלקת הרשת. המוצרים יינתנו במקום, למימוש מיידי, ללא צורך בקנייה נוספת כלשהי.

פרסי מוצר השנה הבינלאומיים מוענקים כבר יותר מ-22 בעולם באירופה, ארצות הברית ומדינות רבות נוספות. בכל מדינה, הצרכנים בוחרים בכל קטגוריה את המוצר החדש, החדשני והאיכותי ביותר לדעתם. בשנת 2009, השתתפו יותר מ-300,000 צרכנים במחקרי מוצר השנה במדינות השונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר