שוקולדה רעננה: סדנת שוקוהוליק לייט לאוהבי השוקולד

אומרת יעל מילשטיין: "שוקוהוליק לייט הינה סדנה חוויתית לחובבי השוקולד המעבירה בצורה מהנה ומענגת את חווית השוקולד האולטימטיבית. בסדנה נלמד קצת על ההיסטוריה ואופן ייצור השוקולד, ונסיים בעבודה מעשית מהנה

בוטיק השוקולד "שוקולדה" של יעל מילשטיין מקיים סדנאות  "שוקוהוליק לייט" לאוהבי השוקולד ולמתעניינים בהכנתו.
הסדנאות מתקיימות בקומת הגלריה בחנות שוקולדה ברעננה, המעוצבת במראה אירופאי ומשלבת בין צבעי השוקולד, חום ולבן,

אומרת יעל: "שוקוהוליק לייט הינה סדנה חוויתית לחובבי השוקולד המעבירה בצורה מהנה ומענגת את חווית השוקולד האולטימטיבית. בסדנה נלמד קצת על ההיסטוריה ואופן ייצור השוקולד, ונסיים בעבודה מעשית מהנה.
משך הסדנה הוא כשעתיים, שבסיומן תצאו עם ידע בסיסי בהכנת ממתקי שוקולד וטראפלס, ויכולת ליצור את הדברים במטבח הפרטי שלכם בעזרת דפי מתכונים שתקבלו. בסיום הסדנה תצאו עם מבחר ממתקי שוקולד וטראפלס מעשה ידיכם".

במהלך הסדנה יוגשו למשתתפים ליקרים על בסיס שוקולד, מבחר פרלינים לטעימה, שוקולד גולמי במבחר טעמים ואחוזי קקאו, חטיפים מלוחים, וכן שתיה קרה וחמה. 

יעל מילשטיין אומרת כי סדנאות השוקולד מרחיבות את הפעילות של החנות ברעננה ומשלימות אותה. "הציבור מראה לנו כמה הוא אוהב שוקולד, ולכן החלטנו לפתוח את הגלריה העליונה לסדנאות שוקולד אינטימיות עם מספר מצומצם של משתתפים, כדי להעצים את החוויה והתשוקה לשוקולד", היא אומרת.
.
הסדנה הנערכת ב"שוקולדה" רעננה מתאימה במיוחד לקבוצות של עד 12 איש וליחידים בהרשמה מראש. ניתן לערוך בסדנה מגוון ארועים לחברות, כגון ערב או בוקר חברה, גיבוש מחלקתי, יום כיף לעובדי החברה, חגים וארועי סוף שנה. כמו כן ניתן לחגוג ב"שוקולדה" רעננה ימי הולדת, ימי נישואין, ארועים משפחתיים קטנים ועוד.

מחיר הסדנה ליחידים: 150 ש"ח לאדם.
למחיר הסדנה לקבוצות: אשי, טל. 054-6924546.

הסדנאות הקרובות יתקיימו בתאריכים: 8/1/09 בשעה 19:00 וב- 22/1/09 בשעה 19:00 .

שוקולדה
רח' אחוזה 144 רעננה
טל. 09-7486501
www.shokolada.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר