שוקולד פרה בקמפיין מטיילים בדרום מזרח אסיה

מותג עלית מקבוצת שטראוס עלה בקמפיין למותג "פרה" תחת הסיסמה הוותיקה "תמיד איתך שוקולד פרה", בהשקעה של כ- 4 מיליון ₪. השחקנים: מטיילים ישראלים ששוקולד פרה המיס את ליבם ואת געגועיהם לאימא.

במהלך חודש נובמבר יצא צוות עלית עם 80 ק"ג של שוקולד פרה אל אתרי הטיול האהובים על ישראלים בהודו ונפאל, והעפיל אל פסגת הרי האנפורנה בגובה 5000 מ' מעל פני הים. שם חילק הצוות שוקולד למטיילים הישראלים. במשך עשרה ימים תועדו המטיילים במפגש עם השוקולד מישראל, וצולמו מוסרים ד"שים הביתה. אלה יעלו לאתר אינטרנט ייחודי שנבנה כחלק מהמהלך.

הקמפיין, מבית משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי והחטיבה הדיגיטלית סאצ'י אינטראקטיב,  ילווה בסרטים בטלוויזיה, באנרים באינטרנט, אתר אינטרנט ייעודי, ופעילות בדפי הפייסבוק של "העליתים" – דמויות מותג עלית.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה