שזיפי סוף עונה מזנים חדשים ומיוחדים מגיעים לשווקים לתקופה מוגבלת עד החגים

תקופה זו היא הזדמנות טובה ליהנות מהפירות העסיסיים שנמצאים בשווקים בטרם יפנו את מקומם. "פירות בן דור" מיסוד המעלה מתחילים בשיווק של שזיפי "לייט למון" (לימון מאוחר), המבשילים בחלקו האחרון של הקיץ, לתקופה קצובה של חודש עד תחילת החגים

חודש אוגוסט הוא שיא העונה של פירות הקיץ, ולאחריו מתחילה ירידה הדרגתית בהיקפי השיווק עד היעלמות הפירות מהשוק במהלך הסתיו. תקופה זו היא הזדמנות טובה ליהנות מהפירות העסיסיים שנמצאים בשווקים בטרם יפנו את מקומם.

"פירות בן דור" מיסוד המעלה מתחילים בשיווק של שזיפי "לייט למון" (לימון מאוחר), המבשילים בחלקו האחרון של הקיץ, לתקופה קצובה של חודש עד תחילת החגים.

השזיף קיבל את שמו בשל דמיונו החיצוני ללימון: הוא גדול, צבעו צהוב, הוא מוארך, עסיסי מאוד וטעמו משובח.
ה"לייט למון" הוא תוצאה של תהליך ממושך של מחקר ופיתוח במטעים שבעמק החולה, באמצעות הכלאות וברירת זנים.
פירות בן דור רשמו את הזן כפטנט בישראל ובמדינות אחרות, והעניקו זיכיונות לגידול לחקלאים בארץ ובחו"ל. הפירות מיוצאים מישראל לרשתות השיווק הגדולות בבריטניה.

שני זני שזיף מיוחדים נוספים שמגיעים למדפים לתקופה קצרה עד ראש השנה, הם "גרין רד" מסדרת שזיפי האבטיח של בן דור, ושזיף ה"מרק" במראה דמוי לב ובשר ארגמני.
מעבר לטעמם המעודן של שני הזנים, השזיפים בעלי הבשר האדום מצטיינים בתכולה גבוהה של נוגדי חמצון, המסייעים בעיכוב תהליכים טרשתיים בכלי הדם.

www.bendorfruits.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר