שטרודל הזהב לקמפיין האינטרנט של דיאט קוקה-קולה

בתחרות שטרודל הזהב לבחירת קמפיין החודש באינטרנט (פברואר 2006), זכה קמפיין האינטרנט של המותג דיאט קוקה-קולה במקום הראשון.
הקמפיין, באמצעות משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק, אפשר לגולשים ליצור סרטון אישי על הדברים שעושים להם טוב (גם ללא ידע מוקדם בעריכת וידאו).

במסגרת הקמפיין הוזמנו הגולשים להיכנס לעולם "הדברים הטובים" של דיאט קוקה-קולה, לענות על מספר שאלות, ובעזרת טכנולוגיה מתקדמת ועם ממשק נוח וידידותי למשתמש, יכלו ליצור סרטון בהפקה עצמית, אותו ניתן לשלוח במייל לגולשים אחרים.

אורלי קליין- דגן, מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה, אמרה: "קמפיין האינטרנט החדשני של דיאט קוקה-קולה התקבל באהדה רבה בקרב הגולשים. למעלה מ- 350,000 גולשים שונים השתתפו בפעילות, ויצרו למעלה מ-500,000 סרטונים. הפעילות הייתה חלק ממהלך כולל תחת אסטרטגיית: DIET COCA–COLA DO WHAT FEELS GOOD.

שטרודל הזהב היא תחרות חודשית של קמפיינים אינטראקטיבים. התחרות ייחודית בנוף האינטרנט, ומתאפיינת בפאנל שופטים רחב של אנשי מקצוע מתחום השיווק והפרסום, תוך שיתוף מלא של הקהל, הן בשיפוט והן בעיצוב רוח התחרות.
התחרות מאורגנת ע"י חברת אביטל יוגב.קום, המתמחה בשיווק באינטרנט.

לינק לקמפייין:
www.e-dologic.co.il/cocacola/diet/feelgood/page






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה