fbpx

שטרית מדיה גרופ בקמפיין חדש למותג הקפה של אלונית – קפה סגפרדו

הקמפיין יכלול תשדירים בטלוויזיה, רדיו ושילוט חוצות בפריסה ארצית. אסטרטגיית הקמפיין מתבססת על הקונספט האיטלקי בדגש של חוויה בינלאומית ואיכות ושירות בדומה לקפה המוגש באיטליה עצמה
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

רשת חנויות הנוחות אלונית יוצאת בקמפיין מדיה חדש תחת הסיסמה "קפה איטלקי אמיתי שותים באלונית". הקמפיין עולה לחודש ימים מ- 25.5.11 באמצעות שטרית מדיה גרופ, SMG, בהיקף של כ- 4 מיליון ש"ח.

הקמפיין יכלול תשדירים בטלוויזיה, רדיו ושילוט חוצות בפריסה ארצית. אסטרטגיית הקמפיין מתבססת על הקונספט האיטלקי בדגש של חוויה בינלאומית ואיכות ושירות בדומה לקפה המוגש באיטליה עצמה, ותהליך העומק שהתבצע בחברה שהביא למהפך חשיבתי בכל הקשור לאיכות הקפה.

לדברי ישראל יניב, מנכ"ל דור אלון: "קפה סגפרדו הנמכר באלונית הינו מותג מוביל בתחום האספרסו ברים בעולם, הודות לשילוב המנצח של תערובת מדויקת וארומה ייחודית. כל אלו הופכים אותו לקפה איטלקי איכותי אמיתי ומעניקים ללקוח באלונית חווית קפה מושלמת, ממש כנהוג בבתי קפה מקצועיים ואיכותיים".
עוד מוסיף יניב: "קבוצת דור אלון הינה מחלוצי הקפה האיכותי בישראל מזה שנים רבות. בחרנו במותג איטלקי בעל מסורת איטלקית עשירה ובפריסה ענקית ברחבי העולם בחמישים מדינות".

קמפיין הפרסום החדש הינו שיאו של מהלך רחב היקף שהתבצע ברשת אלונית בשנתיים האחרונות, בהשקעה כוללת של מיליוני שקלים, במסגרתו הוחלפו כל מכונות הקפה בכל חנויות הרשת, שונו נהלי הכנת הקפה, התבצע תהליך של לימוד והדרכה של כ-1000 עובדים ברשת כיצד להכין קפה, ואף הוכשרו בחלק מהסניפים בריסטות (מכיני קפה מקצועיים) כדי להעניק ללקוחות את חווית הקפה המושלמת. בנוסף לכך הונהגו נהלים לבדיקת איכות הקפה מדי יום, כיול המכונות (כמות הקפה וטמפרטורה),  כנהוג בבתי קפה מקצועיים ואיכותיים.

קפה רגיל נמכר במחיר של 10 ₪, וקפה גדול נמכר במחיר של 11 ₪.
באלוניות חושבים גם על החיילים ומזה תקופה ארוכה נהנים החיילים מקפה וחטיף אנרג'י ב- 5 ₪.

קרדיטים:
קופי: ערן רון
ארט: גלית רבסקי
סופרוויזר: מיטל צדקה

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה