שילה: מעתה גם בצהרים

מעתה יכולים צרכני הארוחות העסקיות בפרט, ומי שמחפש מקום טוב לאכול בו באמצע היום בכלל, לכלול את שילה במגוון האפשרויות העומדות בפניהם

השף שרון כהן עשה צעד חשוב לטובת אנשי היום, ופתח את הבר-מסעדה "שילה" שבבעלותו משעות הצהרים. חמש שנים לאחר שנפתח המקום, יכולים צרכני הארוחות העסקיות בפרט, ומי שמחפש מקום טוב לאכול בו באמצע היום בכלל, לכלול את שילה במגוון האפשרויות העומדות בפניהם.

בהתאם לשינוי מציע המקום תפריט עסקיות מיוחד, הכולל מבחר מנות מתפריט הערב. העסקה כוללת את מחיר המנה הראשונה במחיר העיקרית, כאשר המחיר נקבע על פי מחיר המנה העיקרית. אך כאשר הגענו לארוחה, הוצגו בפנינו הן תפריט הצהרים המיוחד והן תפריט הערב הקבוע. אז ניסינו את שניהם.

התחלנו את הארוחה עם הפוקאצ'ה הטובה שמוצעת בפתיחה, המגיעה לשולחן עם קרם שעועית חם שהזכיר יותר מכל מרק, סלסת עגבניות פיקנטית וטעימה במיוחד, וכן כרוב וגזר מוחמצים. לא עבר זמן רב וקיבלנו את סלט עלי החסה הטרי, הכולל גם עגבניות, מעט צנונית, ויניגרט עגבניות וגוש של גבינת סנט מור מעולה ממשק שוורץ. בערב, מחיר המנה המוצעת בתפריט העסקיות, הוא 48 ₪.

יחד עם הסלט הזמנו מתפריט הערב מנה של מדליוני בקר עטופים בבייקון עם גבינת סנט מור. המנה המיוחדת כוללת 2 מדליונים עשויים היטב עם שכבה דקיקה של בייקון המצפה אותם, וחתיכה סבירה של גבינה מעולה. כל זה מגיע עם כרובית ופטריות ברוטב הכולל ציר בקר, יין אדום ומרווה. קצת מלוח מדי לטעמנו, אך מעבר לכך טעים ביותר (64 ₪).

העיקריות, בדומה לתחילת הארוחה, התפצלו גם הן בין התפריטים. כחלק מהעסקית שהזמנו, קיבלנו סטייק של פעם, כלומר נתח יפה ואיכותי של פילה בקר, המגיע ברוטב שמנת ופלפל מדגסקר, שלא הכביד על המנה אלא השתלב איתה, וכל זה עם גראטן תפוחי אדמה עשוי לפי מיטב המסורת (125 ₪, כאמור כולל את הסלט).
העיקרית השניה היתה פילה דג, מסוג שאינו זכור לנו כעת; דג עדין בטעמו שנצלה היטב אך שמר על עסיסיותו. זה הגיע לשולחן עם ירקות צלויים במידה הנכונה, כולל שעועית ירוקה, עגבניות, בצל ובמיה, וכל זה עם אותו ויניגרט עגבניות מהסלט. מנה מכובדת אך קלילה כמתבקש ממנת דג (138 ₪).

סיימנו את הארוחה עם קרם לימון, מנה מפתיעה בטעמה ובעיצובה, הכוללת קרם לימון אוורירי על קראמבל שקדים עשוי היטב, ובצידו טוויל ממולא בקרם מסקרפונה סמיך עם קינמון. זה טעים בדיוק כמו שזה נשמע (38 ₪).

יצאנו מהארוחה מסופקים מהאוכל האיכותי שהשף יודע להכין, המתאים עד מאוד לעיר הים תיכונית שלנו. רק בקשה אחת: השקיעו מעט יותר בעיצוב המקום, הנראה מעט ערום, כדי שהאווירה המיוחדת של שילה בשעות הערב תעבור גם היא לצהרים. האוכל, את זה אנו יודעים, הוא חוויה קולינרית בכל שעה.

שילה
רח' בן יהודה 182  תל אביב
טל. 03-5221224
א'-שבת מ-12:30 עד לקוח אחרון.
חנייה בחניון ארלוזרוב הסמוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר