שיראין במזכרת בתיה גייסה את השף גובר וחונכת תפריט חדש

התפריט החדש של שיראין מגלה עולם של טעמים שמגיעים משפע הירקות והגבינות הישראליות, עם נגיעות צרפתיות. השף גובר חיפש בתקופה האחרונה חומרים ישראלים מהם יצר את התפריט החדש, המשלב לדבריו בין מעוף צרפתי כפרי לטעמים משובחים של חומרי הגלם הישראלים

שיראין שבמזכרת בתיה היא מסעדה חלבית כשרה, החונכת עתה תפריט חדש בניצוחו של השף גובר.
השף גובר הגיע למסעדה עם רקע עשיר של קונדיטוריה, ודבר זה מורגש בתצוגת המנות שיוצאות מהמטבח.

התפריט החדש של שיראין מגלה עולם של טעמים שמגיעים משפע הירקות והגבינות הישראליות, עם נגיעות צרפתיות. השף גובר חיפש בתקופה האחרונה חומרים ישראלים מהם יצר את התפריט החדש, המשלב לדבריו בין מעוף צרפתי כפרי לטעמים משובחים של חומרי הגלם הישראלים.

שיראין ממוקמת בתוך מבנה עתיק בן יותר מ- 100 שנה, צמוד למוזיאון המושבה, הבנוי אבני כורכר אדומות. הבית נבנה בשנת 1892 לערך ע"י משפחות המייסדים של המושבה, ושוחזר ושופץ לאחרונה. קירות האבן העבים, תריסי העץ היפים והדלתות המרשימות יוצרים אווירה המשלבת בין ישן וחדש.
בחצר יש ערוגות עשבי תיבול ריחניים ועצי פרי שתורמים לאווירה הרגועה.

התפריט של "שיראין" -מילה שפירושה משי – הנו חלבי וכשר. כל המנות הנכללות בו מבושלות במטבח של "שיראין", ושומרות על טריות מקסימלית. בין השאר מוצעות מגוון ארוחות בוקר עם שלל סלטים, חצילים קלויים ברוטב רוקפור, פראנה (לחם מרוקאי אפוי על חלוקי נחל) עם אנטיפסטי מעל, סלמון ברוטב שמנת קשיו, אמנון עם סלסה פלפלון, קישיםם, פסטות (מומלצת הפנה בלקני), ומנת סוכריית פורטבלו (פטריות פורטבלו עם ארבע גבינות, עטופות בבצק פילו על מצע חסות מתובל).
בין המנות מוצע להזמין סיידר תפוחים ירוקים טבעי עם מקל קינמון, שמרענן את הטעמים בפה.

בתחום הקינוחים: שימו לב לשולה – שילוב של קרם פטיסייר עם אוכמניות ושוקולד לבן. למה שולה? תשאלו את שיר ישראלי בעלת המקום.


שיראין
רח' דב שמיר 4, מתחם מוזיאון מזכרת בתיה, מזכרת בתיה
טל. 08-9348302

א' – ה': 09:30 – 23:30; ו': 08:30 עד כניסת השבת; מוצ"ש עד חצות



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר