שירותי במה פלוס הקימה את מרכז המבקרים של תנובה

המרכז החדש מיועד בעיקר לתלמידי ביולוגיה וטכנולוגיה בבתי הספר התיכוניים בארץ

"שירותי במה פלוס" המתמחה בעיצוב והקמה של אירועים, במות, תפאורות, כנסים ואירועי קד"מ, ייצרה והקימה את מרכז המבקרים החדש של תנובה במחלבת אלון תבור שבצפון.

המרכז החדש מיועד בעיקר לתלמידי ביולוגיה וטכנולוגיה בבתי הספר התיכוניים בארץ. במערכות ההסברה שהוכנו במיוחד עבור מרכז המבקרים שולבו סרטוני הסברה, הדמיות תלת מימדיות ממוחשבות ומצלמות און-ליין המאפשרות למבקרים לעקוב אחר שלבי הייצור שעוברים חומרי הגלם במחלבה החל מהשלב הראשון בתהליך ועד הפיכתם למוצר מוגמר של תנובה.

דודו בנגד, מנכ"ל "שירותי במה פלוס", אמר: "את הניסיון שצברנו במשך עשרות שנים בייצור והקמה של במות, דוכני קידום מכירות, וקונסטרוקציות ניתן ליישם בהצלחה במבני קבע כגון מרכז המבקרים של תנובה. מהתגובות החיוביות שקיבלנו על הפרויקט אני משער שהמרכז הוא רק ההתחלה של פרויקטים דומים נוספים שנבצע".

חברת "שירותי במה פלוס" מתמחה בעיצוב וביצוע במות, תפאורות ושילוט לטקסים, כנסים ארועים שיווקים, תצוגות אופנה ומבצעי קידום מכירות. "שירותי במה פלוס" מובילה את השוק ברמה ביצועית וטכנית של פרוייקטים גדולים כקטנים. לחברה מפעל וסטודיו ובו מועסקים כ- 70 עובדים ובהם מעצבים, מסגרים, נגרים, צבעים, ציירים, עובדי במה ועוד.
החברה נוסדה בשנת 1972 ע"י דודו בנגד. בשנת 1985, הצטרפו לניהול החברה שאול גור ויגאל מורחי, ובשנת 2000 הצטרף חן פרידנשטיין.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר