שירלי בוגנים מובילה את קמפיין קינלי עדין בטעמי פירות

הקמפיין, תחת הקונספט Less is More, ישים דגש על ייחודה של סדרת המשקאות שהושקה בישראל לפני שנה והינה מופחתת סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל

קוקה-קולה ישראל תצא בחודש יוני בקמפיין חדש לסדרת המשקאות קינלי עדין בטעמי פירות, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הקמפיין, תחת הקונספט Less is More, ישים דגש על ייחודה של סדרת המשקאות שהושקה בישראל לפני שנה והינה מופחתת סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל .

את הקמפיין תוביל הדוגמנית שירלי בוגנים, אשר באמצעותה יודגש המסר Less is More. בוגנים תיראה לאורך סרט הטלוויזיה כשהיא מורידה איפור ותכשיטים, עד שלבסוף היא נשארת ללא כל תוספים, יפה וטבעית.

בוגנים בת ה-33, המיוצגת על ידי סוכנות יולי, היא דוגמנית מצליחה ונחשבת ביותר בקנה מידה בינלאומי , ונחשבת לאחת הדוגמניות הישראליות המצליחות ביותר בעולם כיום.
שירלי הובילה קמפיינים למותגים בינלאומיים, ביניהם Bobby Brown Cosmetics, קמפיין טלוויזיה למותג הקוסמטיקה Clairol מותג האיפור הצרפתי Yves Rocher והקמפיין העולמי של Natural Sea Beauty, חטיבת מוצרי ים המלח של לוריאל . בימים אלו מככבת בוגנים על מסכי הטלוויזיה בארה"ב בקמפיין לרשת Macy's וכן בקמפיין למותג הבינלאומי Head&Shoulders.

קרדיטים:
מנהל מותג קינלי: רן לי-אור
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאייטיב: צור גולן
מנהל קריאייטיב: עמית גל
ארט דיירקטור: מירון ששון, שירלי בכר
קופירייטר: גבע כוכבא
מנהלת קבוצת פלנינג: הילה תמיר
מנהל לקוחות: אדם אבנון
סופרווייזרית: שירן חן
תקציבאית: אפרת עמית
מפיקת משרד: מרינה אקילוב
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: גוסטבו
בית פוסט: גרויטי
סאונד: סאונדהאוס
תכנון ורכש מדיה: קראט מדיה 1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר