שיתוף פעולה של יקבי כרמל בסדרה חדשה בהובלת השף צ'רלי פדידה – שף אולימפי

שידורי סדרת אוכל חדשה בשם 'שף אולימפי' החלו בערוץ 10. בסדרה החדשה מביא השף פדידה את אהבתו ל'אקשן' שבתחרויות הקולינריות והידע המקצועי הרב שלו, היישר אל המטבח הביתי שלו ומראה איך גם שם אפשר להיות אלופים

שף צ'רלי פדידה הוא השף הראשי של מלון שרתון תל אביב. הוא מתמחה בפיסול בקרח, בשוקולד וכל מנה יוצאת אצלו ברמת צלחות של אומנות.שף צ'רלי פדידה עם יינות כרמל
כבר למעלה מעשור שהשף פדידה מייצג את ישראל בתחרויות קולינריות ברחבי העולם. פדידה הוא השף שהביא הכי הרבה הצלחות לישראל בתחרויות הנחשבות ביותר בעולם כמתחרה בודד וכמוביל המשלחת הישראלית, יש לו למעלה מ- 50 מדליות זהב.

שידורי סדרת אוכל חדשה בשם 'שף אולימפי' החלו בערוץ 10. בסדרה החדשה מביא השף פדידה את אהבתו ל'אקשן' שבתחרויות הקולינריות והידע המקצועי הרב שלו, היישר אל המטבח הביתי שלו, ומראה איך גם שם אפשר להיות אלופים.

בכל פרק בסדרה יארח השף אלופים אולימפיים מתחומי ספורט שונים. הם יבשלו ביחד מתכונים מתוחכמים לצד מתכונים פשוטים שאוכלים הספורטאים שהוזמנו. על גבי השולחן הם ישוחחו על הרגעים המרגשים בתחרויות, על הקשיים ובעיקר על הקשר בין אוכל ותזונה נכונה להצלחה בספורט.
בין האורחים: אורן סמדג'ה, לי קורזיץ, שחר צוברי, אריק זאבי, אלכס אברבוך ועוד.
בכל פרק משולבים קטעי וידאו מרגשים מהתחרויות בחו"ל, הן של האורח והן של צ'רלי.

היינות שנטעמים ליד האוכל בסדרה הינם של יקבי כרמל. בפינה מיוחדת, בכל אחד מפרקי הסדרה, מתאימה את היינות למנות דורית בן סימון מיקבי כרמל ועונה על שאלות הנוגעות לעולם היין.

הסדרה, בת שישה פרקים באורך 24 – 28 דקות כל אחד., משודרת בערוץ 10 בימי שישי אחרי הצהרים, ותשודר גם בערוץ האוכל ובערוץ החיים הטובים, בארץ ובארצות הברית. כמו כן, הסדרה תועבר למטוסי אלעל במסגרת שיתוף פעולה בין ענני תקשורת לחברת אל על לשידור במסכי ה- VOD, ותשודר באתר Xnet, אתר הלייף סטייל מבית ידיעות אחרונות, ובאתר Ynet.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר