שמן תעשיות בקמפיין לקראת חג החנוכה

שמן תעשיות בקמפיין אינטראקטיבי חדש באינטרנט למותג "עץ הזית" לקראת חג החנוכה.
הקמפיין האינטראקטיבי יעלה בפורטל MSN, ויציע לגולשים לקחת חלק בתחרות מתכונים לחנוכה, על ידי שדרוג המתכונים הבסיסיים הניתנים באתר החדש של "עץ הזית": www.etzhazait.co.il.

כל מתחרה יקבל בקבוק שמן במתנה. המנצח, אשר ייבחר על ידי ועדת שופטים של שמן תעשיות בשילוב עם שקלול קולות הגולשים, יקבל חבילת מוצרי חשמל חדשים למטבח ממיטב היצרנים: מקרר, מדיח, תנור, כיריים, מיקרוגל.

קמפיין האינטרנט יגובה בקמפיין רדיו עם השיר "שימו שמן" ,ובצווארונים שנמצאים על בקבוקיי השמן ברשתות הקמעונאיות.

יעקב לסקוב, מנכ"ל שמן תעשיות, מסביר: "כמותג המוביל בתחום השמנים, זה רק טבעי שנחבר את עץ הזית לחג החנוכה. שיכתבנו את השיר המזוהה כל כך עם חנוכה – "שימו שמן", וחיברנו אותו לעץ הזית. בנוסף, השנה, כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של המותג, "מכניסים שמחה לאוכל", תכננו גם פעילות אינטראקטיבית שמתחברת בדיוק לקונספט של המותג. המשתתפים מתבקשים לשכלל ולשדרג מתכונים בסיסיים ממספר קטגוריות כמו שניצל, אורז, לביבה, סופגניה וכו', ולהוסיף אותו מרכיב מיוחד שלהם שהופך את האוכל להרבה יותר עשיר, עסיסי ומעניין".







היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה