שף חדש ותפריט חדש במסעדת ברקרולה בכפר סבא

מסעדת ברקרולה משיקה תפריט ושף חדש – ערן זינו. המנות מחולקות על פי קטגוריות של חומרי גלם, ועל פי גדלים – החל מטאפאס ואלכוהול וכלה במנות גדולות למרכז השולחן. התפריט משתחרר מ"מחויבות" למבנה ארוחה קלאסי ומציע חופש בחירה

מסעדת ברקרולה משיקה תפריט ושף חדש – ערן זינו. המנות מחולקות על פי קטגוריות של חומרי גלם, ועל פי גדלים – החל מטאפאס ואלכוהול וכלה במנות גדולות למרכז השולחן. התפריט משתחרר מ"מחויבות" למבנה ארוחה קלאסי ומציע חופש בחירה.

שף ערן זינו הוסיף לתפריט מנות חדשות כמו – סלט עלים ששודרג לסלט של חסות, ארוגולה, בזיל, תרד, ואנדיב עם מוסטרדה פירות, גבינת פיקורינו ואגוזי מלך קלויים ומתובלים בסיידר וחומץ; קרפצ'יו לוקוס עם שמן פיסטוק חם, שום קלוי, נענע, שומשום ושמן פפריקה מעושנת (פימנטון); אסקלופ עוף "קריספי" שמוגש על קרם צנוברים עם פטריות פורטובלו ורוטב מרטיני וניל.

זינו, שבישל במטבחים רבים (קרן, תפוח הזהב, סושי סמבה ועוד), שימש כיועץ למסעדות והוביל במשך שנים קייטרינג פרטי לאלפיון העליון, חוזר בימים אלה לאהבה הגדולה שלו – מטבח המסעדה, שמאפשר לו קשר אישי עם סועדים. הוא מבטיח מנות רבות המתחלפות על פי מצאי חומרי גלם, אבל גם על פי היום בשבוע והשעה. "מנת אסאדו עם ריזוטו פרמז'ן", הוא מסביר "תוגש רק בימי שבת בצהריים, מאחר ומדובר במנה אולטימטיבית לארוחה משפחתית ביום חופש ומנוחה. דג היום ישתנה על פי המיטב שהים הביא באותו הבוקר, וכל יום יימצאו מספר ספיישלים בתפריט, שיהפכו כל ביקור חוזר לחוויה חדשה".

ההשראה של זינו מגיעה ממריו בטאלי, כוכב "קרב סכינים" בגרסא האמריקאית, ובעל מסעדת Babbo ומסעדות ים תיכוניות ואיטלקיות בכל רחבי ארצות הברית. "כמו בטאלי, אני אוהב אוכל פשוט, אוכל רחוב, וחגיגה של אוכל. ארוחה במסעדה צריכה להיות אירוע משמח ויצרי, לא אינטלקטואלי. מנות צריכות לרגש ולהפתיע את החיך ולא לאתגר אותו". השראה נוספת מקבל זינו מצ'ארלי טרוטר משיקאגו, שמתמחה בירקות.

לדברי אושי מילר, הבעלים של ברקרולה, הכניסה של זינו לתפקיד שף, משקפת תהליך של שינוי גישה במסעדה שמתרחש בשנה האחרונה. "המטרה היא ליצור מטבח דינאמי, לא מתנשא ומשוחרר מכללים נוקשים שמגיע קרוב לליבו של הסועד. התפריט מאפשר לסועדים להזמין מספר מנות לחלוקה במרכז שולחן, ליהנות מריבוי אפשרויות, ובעיקר ליהנות ולשמוח".

ועל מנת להבטיח את השמחה, בברקרולה מציעים תפריט יינות עם למעלה מ-200 סוגי יינות משובחים מהארץ ומהעולם, מיקבי בוטיק מובחרים, בתמחור נגיש ומבחר גדול של יינות בכוסות. בנוסף, הבר מציע מגוון של 40 סוגי בירות מרחבי העולם, קוקטיילים המבוססים על פירות עונה טריים ומשקאות פרמיום משובחים.

ברקרולה ביסטרו בר
רחוב עתיר ידע 13 א.ת החדש כפר סבא
טלפון : 7669606 – 09

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר