שקדיה בקמפיין טלוויזיה לראשונה בתולדותיה

שקדיה מעלה לאוויר קמפיין סרטוני חסויות באמצעות 'שטרית מדיה גרופ', לרגל כניסתה לתחום האורז הממוסד והשקת סדרה של ארבעה סוגי אורז

שקדיה מעלה לאוויר קמפיין סרטוני חסויות באמצעות 'שטרית מדיה גרופ', לרגל כניסתה לתחום האורז הממוסד והשקת סדרה של ארבעה סוגי אורז. גלית מאורי, מנהלת השיווק בשקדיה: "השקת קמפיין טלוויזיוני הוא חלק משמעותי משינוי אסטרטגיית החברה. לא עוד מותג 'יפה ששותק' אלא מותג יפה שגם רוצה להשמיע את קולו".

הקמפיין מורכב משלושה סרטוני חסויות שחושפים את המוצר האחרון מפס הייצור שלה, סדרת מוצרי אורז שכוללת אורז פרסי מובחר ויסמין טהור, אורז ריזוטו ואורז בסמטי. הסרטונים ישודרו בערוץ 2 (קשת ורשת) וכן בערוץ 10 החל מה- 22.1.09 למשך שבועיים וחצי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר