"תבליני מימון" נכנסת לשיווק מעדני גורמה בתחום המרינדות והרטבים

מתכננת להרחיב הפעילות גם לתחום המוצרים לאפייה, ותרכיזים טבעיים

יצרנית התבלינים "תבליני מימון", הפועלת עד היום בייצור ושיווק תבלינים ותערובות לתיבול, מרחיבה את תחומי פעילותה, ונכנסת לשיווק מעדני גורמה בתחום המרינדות והרטבים.

לאחרונה חתמה החברה על הסכמים עם יבואנית מעדני גורמה, לשיווק קו המרינדות האיכותיות של חברת AVO מגרמניה – מהמובילות באירופה בייצור רטבים, מרינדות ותבלינים. המוצרים ישווקו תחת המותג "תבליני מימון".

ליזי ברששת, מנהלת השיווק ב"תבליני מימון", מציינת כי החברה, החולשת כיום במערך ההפצה שלה בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות ברחבי הארץ, החליטה לנצל את מערך ההפצה הקיים ולהיכנס לשיווק מוצרי מזון נוספים ולהגדיל את היקפי פעילותה.

"תבליני מימון" החליטה להתמקד בנישת מעדני הגורמה לאור המודעות הגוברת של הישראלים לקניית מוצרי מזון איכותי בטעם ביתי על פני הכנה ובישול בבית, מתוך שיקולי נוחות וזמינות השימוש.

מוצרי המרינדות מיוצרים על בסיס שמן קנולה ושמן דקל (ולא על בסיס מים), מרוכזות ביותר, אינן מכילות גלוטן, ומיוצרות מחומרי גלם טבעיים.

קו המרינדות כולל שישה טעמים: קפריסאית – בטעם כפרי מסורתי, פרובנס – בטעם צרפתי, לאס-וגאס – בטעם ברביקיו אמריקאי, צ'ילי ליים – בטעם חריף חמוץ-מתקתק, מקסיקנה – בטעם דרום אמריקאי, רודוס – בטעם ים תיכוני פיקנטי.

המרינדות מיועדות לתיבול – בשר ועוף משלל הסוגים, גבינות קשות וחצי קשות, ודגים על האש.

עוד נמסר, כי החברה מתעתדת להיכנס בשנה הקרובה גם לתחום שיווק מוצרים לאפייה ותרכיזים טבעיים, כגון: שוקולדים מיוחדים לאפיה, מרציפנים, קוקוס קלוי, קקאו הולנדי ועוד.

בעקבות מהלך של כניסה לתחומי המרינדות והרטבים, מצפה החברה להגדיל את היקף פעילותה בכ- 10% תוך שנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר