תה ערבה בקמפיין פרסום לקראת השקת סדרות חדשות של תה בטעמים טבעיים

היקף ההשקעה בקמפיין מיליון דולר

חברת "תה ערבה" יוצאת בקמפיין פרסום רחב בתקציב כולל של כמיליון דולר, לרגל השקת סדרות התה החדשות המציגות לראשונה מגוון של טעמים 100% טבעיים.

קמפיין הפרסום נערך באמצעות משרד הפרסום "סלומון מדיה", ויימשך חודש וחצי.

פריסת המדיה תכלול: סרטון פרסומת שישודר בערוץ 2 ובערוץ 10, מודעות בעיתונים ארציים ובמגזינים, וכן תיערך חלוקת דוגמיות תיונים, אשר יצורפו באינסרטים לעיתונים הארציים.
בנוסף,יערך מבצע מכירות רחב באמצעות טעימות של הסדרות החדשות ודיול מסיבי בנקודות מכירה מרכזיות בארץ.

הסלוגן שילווה את הקמפיין הנו: "כל הטעמים שבטבע".

לדברי איציק סער, הבעלים של "תה ערבה": "מטרת הקמפיין להחדיר את סדרות התה החדשות הכוללת מגוון של טעמים מאה אחוז טבעיים. לדבריו: מטרת הקמפיין ליצור בידול בין תה ערבה המייצרת תה העשוי 100% מחומרים טבעיים לעומת המתחרים המשתמשים בתוספים מלאכותיים. לראשונה בארץ ניתן יהיה ליהנות מתה בעל טעם טבעי, ללא חומרים משמרים וללא טעמי לוואי"

עם עליית הקמפיין משיקה תה ערבה סדרות חדשות, ביניהן "חליטות תה ערבה", "תה ירוק בתוספת לימון ודבש", "התה הטיבטי", "תה בדואי", "תה לחולי סכרת", ועוד.


קרדיטים:
משרד פרסום – סלומון מדיה
מנהל קריאטיב וקופייריטר– עמיחי לבנון
סופרוייזרית – ענת סולומון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר