תחרות המעצבים הצעירים של מסעדת משוגעת: גם הגמר השתגע

ארבע קבוצות הגיעו לגמר "תחרות משוגעת למעצבים צעירים", שנועדה (אולי) לקבוע איך ייראו פניה המחודשים של המסעדה ברחוב אבן גבירות בתל אביב. הצוות הזוכה כלל את הילה בר, רותם זזון ואורי בן-גל, והציג את התכניות והדגם של משוגעת החדשה

ארבע קבוצות הגיעו לגמר "תחרות משוגעת למעצבים צעירים", שנועדה לקבוע איך ייראו פניה המחודשים של המסעדה ברחוב אבן גבירות בתל אביב.ירון טל עם חברים בצוות הזוכה
הצוות הזוכה כלל את הילה בר, רותם זזון ואורי בן-גל, והציג את התכניות והדגם של משוגעת החדשה.
הצוותים האחרים בתחרות: הצוות שכלל את הילה יחיאל, הילה אקראי ושני כנען. הצוות שכלל את אינה פרסקי וקטיה רביץ, והצוות של חיה דורי וורד נח.

מסתבר כי בגמר היו גם פיצוץ יצרים ולמידה אמיתית שחוו המעצבים הצעירים.
ראש הצוות הזוכה הציגה את התכניות יחד עם הערכת תקציב עתירת כספים, מה שגרם לחוסר הסכמה רציני מצד רחלי ילוז, מנהלת המסעדה – שלכאורה רוצה להשקיע כמה שפחות.
בעקבות חוסר ההסכמה על התקציב, נאלצו המעצבים הצעירים לבטל כמה מהשיפורים היקרים, מה שגרם לחוסר שביעות רצון שלהם, מאחר ואלה שינויים שנראו כהכרחיים ביותר.

ירון טל, שופט אורח ומומחה לעיצוב מסעדות, התעקש להבין מה באמת חשוב למנהלת המסעדה והציע שהתקציב יתרכז בנקודות אלה וכל השאר יזכה בחשיבות נמוכה יותר.

חברי צוות השופטים ומובילי הפרוייקט של "תחרות משוגעת למעצבים צעירים" היו: ירון טל – בעל משרד עיצוב פנים; ברברה ברזין – שותפה בסטודיו ברזין-שוהם; רחלי נטע – מנכ"ל חברת פרומו מקבוצת קומליין, מנהלת את תקציב השיווק והיח"צ של מסעדת משוגעת, הוגת רעיון התחרות והמובילה שלה;
רחלי ילוז – מנהלת מסעדת משוגעת; לן לוסוס -יועצת בתחומי השיווק והפרסום; ושרון שטרן – מומחית בעיצוב מסעדות מבחינת חומרי הגלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר