תחרות מתכונים בין עובדי קבוצת רד בינת ועובדי שטראוס עלית בשיפוטו של השף איל שני

תחרות המתכונים, אשר התבססה על גבינות שטראוס, התקיימה בבינת תקשורת בנוכחות עובדי החברה ובראשם המנכ"ל אלון בן צור. על המתחרים היה לאפות את המתכון שהוגרל ולהביאו בפני חבר השופטים, בראשותו של השף איל שני

אגף מערכות בחברת בינת תקשורת, קיים תחרות מתכונים בין כל עובדי קבוצת רד בינת לעובדי חברת שטראוס עלית. זאת במסגרת תחרות "רצים ללקוח" אשר התקיימה בין האגפים השונים בבינת, שבמהלכה התחרו העובדים ביניהם על ליבו של הלקוח.

בין כל המתכונים שהוגשו נערכה הגרלה, שבסופה הוגרלו בסה"כ שישה מתכונים – שניים של עובדי קבוצת בינת וארבעה של עובדי שטראוס-עלית.

תחרות המתכונים, אשר התבססה על גבינות שטראוס, התקיימה בבינת תקשורת בנוכחות עובדי החברה ובראשם המנכ"ל אלון בן צור. על המתחרים היה לאפות את המתכון שהוגרל ולהביאו בפני חבר השופטים, בראשותו של השף איל שני.

בסופה של התחרות נבחר המתכון המנצח של חוה לוי – עובדת שטראוס עלית – פשטידה עם זיתים מגולענים פרוסים; אשר זכתה בפרס כספי של 1,000 ש"ח שהוענקו לה על-ידי אלון בן צור מנכ"ל בינת תקשורת, ואקי אלדר סמנכ"ל אגף מערכות (בתמונה: הזוכה חווה לוי והשף איל שני).

המתכון הזוכה:
פשטידה עם זיתים מגולענים פרוסים – חוה לוי, שטראוס עלית

תחתית בצק
כוס קמח
50 גרם מרגרינה או חמאה מומסת
2 כפות גבינה לבנה (גבינת סימפוניה עם זיתים)
3 כפות חלב או מים (חלב יוטבתה)
מלח
לערבב את כל החומרים לתערובת אחידה, ולשטח על תבנית 24-26.
מילוי
1 גביע קוטג' שטראוס
150 גרם גבינה קשה מגורדת- צהובה, קצ'קבל או צפתית שטראוס
2 ביצים
1 מיכל שמנת מתוקה
1 כוס זיתים מגולענים פרוסים
לתיבול- בזיליקום, אורגנו, אבקת שום, מלח ופלפל
לערבב ולשפוך על הבצק. לאפות כ-25 דקות בחום 180 מעלות.



על בינת תקשורת מחשבים
בינת תקשורת מחשבים – חברת האינטגרציה המובילה, משלבת את כל האלמנטים הנדרשים להצלחה.
מאז הקמתה בשנת 1975, צברה בינת מוניטין רב כשותף הטוב והאמין ביותר לפתרונות תשתית כוללים, וכחברה בעלת הסמכת תקן ISO 9001:2000, היא מתמחה במתן מגוון מקיף של פתרונות מקצה לקצה בטכנולוגיה מתקדמת ושירותים מקצועיים המספקים מענה לצרכים הדינמיים של קהילת ה-ICT בישראל ובעולם.

למידע נוסף: www.bynet.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר