תחרות ציורי הילדים "הארט של מוזס" חוזרת – פרס ראשון טיסה ליורודיסני

מבין כל הציורים ייבחר ציור אחד אשר על פיו יעודכן פלייסמט הילדים החדש של הרשת, ובנוסף יזכה הצייר המוכשר לטוס עם מלווה ליורודיסני בפריז

תחרות ציורי הילדים "הארט של מוזס" חוזרת גם השנה, ובמהלך ספטמבר – אוקטובר 2009 יוכלו הילדים הבאים לסעוד במסעדות מוזס, לצייר ציור בנושא הקשור למסעדה – המבורגרים, צ'יפס, החתול של מוזס, או כל חוויה שהילד לוקח מארוחת הילדים ברשת, ולהשתתף בתחרות.
מבין כל הציורים ייבחר ציור אחד אשר על פיו יעודכן פלייסמט הילדים החדש של הרשת, ובנוסף יזכה הצייר המוכשר לטוס עם מלווה ליורודיסני בפריז.

עם הגעתם למסעדה מקבלים הילדים לשולחן צבעי ציור, ומוזמנים לצייר על הפלייסמט המונח על השולחן כאוות נפשם.
בחודשיים הקרובים, במקום לניילן את הציור ולקחת הביתה בתום הארוחה, יוצע לילדים להשאיר את הציור במסעדה ולהשתתף בתחרות ציורי הילדים הגדולה "הארט של מוזס". התנאי להשתתפות: על הציור להיות בנושא הקרוב לרשת מסעדות מוזס, והחתול, סימלה של הרשת, חייב להופיע בציור.

בכל שבוע יבחרו בכל סניף כ- 20 ציורים מצטיינים אשר ייתלו לתצוגה במסעדה, ומהם יזכה ציור אחד להעפיל לגמר.
מבין הציורים שיעלו לגמר במהלך ספטמבר ואוקטובר בסניפים, יבחר צוות שופטים מקצועי את הציור הזוכה.
הפרס השני בתחרות – ארוחת ילדים במוזס ללא תשלום במשך חצי שנה, והפרס השלישי – ארוחת ילדים במוזס ללא תשלום במשך שלושה חודשים.

בתחרות שהתקיימה בשנה שעברה השתתפו כ- 4,300 ציורים. גיא ערמון בן ה-10 מתל אביב זכה במקום הראשון בטיסה זוגית ליורודיסני, והציור שלו הפך לפלייסמט הילדים של הרשת במשך שנה.

ארוחת הילדים במוזס מוצעת ב- 43 ₪, וכוללת שניצל או המבורגר 200 גרם, פירה או טוגני מוזס, גלידת שוקו או וניל וכוס מיץ ענבים.

התחרות פתוחה לילדים עד גיל 12 בלבד.

מוזס תל-אביב, שדרות רוטשילד 35 תל-אביב
מוזס הרצליה, שנקר 14 א.ת. הרצליה פיתוח 
מוזס רמת החייל, רח' הברזל 26, תל-אביב
MOSES STATION, רחוב דיזנגוף מספר 293 (ליד הנמל), תל-אביב
טל. 9449* 
www.mosesrest.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר