"תיתורה" – פרובנס בלב השפלה

תיתורה הוקמה בשנת 1999 על ידי השף בוקי דסה ורעייתו, ריצ'י דסה, אשר ממונה על תפריט הקינוחים המשובח. יחד הפכו הזוג צריף קטן ששימש בעבר כמחסן הפרחים של המושב, למסעדה מצוינת אשר שמה יצא למרחקים בארץ ואף בעולם (המסעדה נבחרה על ידי מדריך גומיו הצרפתי כאחת המסעדות הטובות בישראל)

כאשר אנו חושבים על יציאת בילוי למסעדה, רובינו נבחר את המסעדות הממוקמות במרכזי הערים המוכרות, אותם מקומות בהם ביקרנו כבר עשרות פעמים בעבר, נחפש נואשות אחר חניה וכל זאת באווירה עירונית הכה מוכרת ושחוקה. אם נפשכם חשקה בשינוי ואתם רוצים להרשים את בן/בת זוגכם בערב קצת אחר המשלב ארוחה טעימה להפליא באווירה כפרית ומיוחדת, הזמינו כבר עכשיו שולחן במסעדת "תיתורה" השוכנת בלב איזור המשתלות של המושב "שילת" מול הכניסה למודיעין. המסעדה מציעה מטבח צרפתי ביתי עם נגיעות ישראליות.

תיתורה הוקמה בשנת 1999 על ידי השף בוקי דסה ורעייתו, ריצ'י דסה, אשר ממונה על תפריט הקינוחים המשובח. יחד הפכו הזוג צריף קטן ששימש בעבר כמחסן הפרחים של המושב, למסעדה מצוינת אשר שמה יצא למרחקים בארץ ואף בעולם (המסעדה נבחרה על ידי מדריך גומיו הצרפתי כאחת המסעדות הטובות בישראל). כבר עם הגיעכם למסעדה בשעת ערב אתם נכבשים בקסם המקום : האורות מעומעמים ונרות מעטרים את השולחנות, בכניסה למסעדה מתפרשת לה חצר גדולה המציעה לסועדים לשבת ולאכול בחוץ כאשר השקט והרוגע עוטף אתכם ומאפשר בילוי זוגי ורומנטי מעולם אחר.

עם הגיענו, קיבלה את פנינו מלצרית אדיבה וחייכנית אשר ענתה במקצועיות על כל שאלותינו. התפריט מגוון ועשיר ומציע מנות עשירות ומיוחדות לאוהבי הבשר (כמונו) ולאוהבי פירות הים. את הערב פתחנו בכיכר לחם מרוקאי (פרינה) חם ומפתה אשר נאפה במקום ומוגש עם חמאה (מומלץ בחום!!), פורטבלו בויניגרט (פיטריות פורטבלו בויניגרט, צלויות בגריל, מוגשות על עלים רעננים ובלסמי מצומצם) וטרטר פילה בקר (פילה בקר קצוץ בכבישה עדינה של טחינה, בלסמי וכוסברה על פלפל קלוי וקרוסטוני), מומלץ מאוד למי שאוהב טרטר. בתפריט המנות הראשונות ניתן עוד למצוא מנות מעניינות: שרימס פסיפלורה, סביצ'ה סלומון, קרפצ'יו פילה בקר ועוד הפתעות טעימות..

מאושרים וטובי לב פנינו לתפריט המנות העיקריות, גם כאן ציפה לנו תפריט עשיר ומגוון המעניק לסועד המרוצה מנה עשירה וגדולה המשאירה חיוך גדול על הפנים. המנות העיקריות אותן בחרנו: אנטריקט (נתח אנטריקוט מיושן ברוטב יין אדום וציר בקר לצד פלחי תפו"א אפויים וסלט ירוק), מנה טעימה במיוחד! וסלומון בקראסט (פילה סלומון אפוי בקראסט ירוק ופרמז'ן, על פירה בזיליקות ונגיעת ציר עגבניות מצומצם) – רק בשביל המנה הזאת שווה לעשות את כל הדרך! פשוט נפלא! עוד בתפריט ניתן למצוא מנות עיקריות מגוונות: רביולי גבינת עזים, כבדי עוף בקסיס, בורי בעדשים שחורים, פירות ים ופורטבלו ופירות ים בקוסקוס וקארי.

את מגוון הקינוחים העשיר מציעים בעלי הבית לקחת לחצר המסעדה בליווי דג'סטיף, תוך התענגות על ריחות השדה המקיפים את המקום וטעם הקינוח המשובח אותו מכינה, כפי שציינו, ריצ'י דסה. פשוט תענוג לחיך! אנחנו בחרנו לטעום את מוס שכבות השוקולד המיוחד המשאיר טעם של עוד ועוד…

מלבד ארוחות בוקר מפנקות ועסקיות צהרים במהלך היום, בימי שבת מציעה תיתורה חוויה שונה לגמרי: ברביקיו ענק של אסאדו דרום אמריקאי אמיתי במתכונת של "אכול כפי יכולתך" במחיר אחיד של 89 ₪ לסועד (ילדים עד גיל 16 – 39 שקל, ילדים עד גיל 10 יאכלו חינם), לא כולל שתייה.

מסעדה נפלאה המציעה אוכל מגוון ועשיר במחיר השווה לכל כיס. במרחק של 25 דקות מירושלים ו- 25 דקות מתל אביב, אתם מרוויחים חוויה קולינארית שלא תשכחו. אנחנו בהחלט נשוב בעתיד הקרוב.

תיתורה – מטבח צרפתי ביתי
שילת, איזור התעשיה
טל: 08-9761499
א'-ה' – 9:00 – עד הלקוח האחרון
ו' – 8:30 – עד הלקוח האחרון
שבת – 12:00 עד הלקוח האחרון

http://www.titorarest.co.il

* בימי ראשון בערב המסעדה סגורה


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר