תלמה משיקה שוגי בריבוע ושוגי שליש פחות סוכר

תלמה – יוניליוור מרחיבה את פעילותה בתחום הדגנים תחת המותג "שוגי" ומשיקה שני מוצרים חדשים: שוגי בריבוע – ריבועי דגנים בטעם דבש, עשירים בסיבים תזונתיים ובסידן; ושוגי שליש פחות סוכר .

תלמה – יוניליוור מרחיבה את פעילותה בתחום הדגנים תחת המותג "שוגי" ומשיקה שני מוצרים חדשים: שוגי בריבוע – ריבועי דגנים בטעם דבש, עשירים בסיבים תזונתיים ובסידן; ושוגי שליש פחות סוכר .

שוגי הנו המותג הראשון המשיק דגנים מופחתי סוכר לילדים, ללא ממתיקים מלאכותיים. תלמה נותנת כך (ונקווה שבהמשך במוצרים נוספים) מענה לצורך במוצרים בריאים יותר ומופחתי סוכר עבור הצרכנים בכלל, ועבור הילדים בפרט.

מהלך זה מהווה חלק מאסטרטגיית הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור העולמית, שערכיה הם בריאות, נוחות והנאה.
כחלק ממגמה זו ביצעה יוניליוור מספר מהלכים במטרה לשפר את הערכים התזונתיים של מוצריה, כגון: הוצאת כל צבעי המאכל מדגני הבוקר, הורדת רמות המלח והסוכר במוצרים מובילים, העלאת רמות הסיבים התזונתיים בחלק מהמוצרים. ועוד, מתוך כוונה להמשיך ולפתח מגמה זו גם בעתיד.

שוגי בריבוע – ריבועי דגנים בטעם דבש ובמרקם קראנצ'י, עשויים משיבולת שועל מלאה ועשירים בסיבים תזונתיים ובסידן.

שוגי שליש פחות סוכר –אינו מכיל ממתיקים מלאכותיים. המוצר שומר על הטעם שהפך את שוגי לפופולרי ביותר בקרב הילדים בישראל. במבחני טעימה זכה המוצר לציון הגבוה 9.2 בקרב ילדים.

במסגרת השקת המוצרים החדשים תחת "שוגי", מבוצע גם שינוי אריזות, חיבור למבנה העיצובי של תלמה, רענון דמותו של "שוגי" והפיכתו ליותר "קוּל", אופנתי, ספורטיבי ואנרגטי. גב אריזת המוצרים החדשים עודכן אף הוא וכולל עתה משחק הרכבה לילדים, שהופק על-ידי "הגלויה של שלי".

מהלך השקת המוצרים החדשים ילווה בפעילות שיווקית הכוללת פרסום, פעילויות קד"מ לילדים ברחבי הארץ והפצת מאות אלפי דוגמיות התנסות.
קמפיין הפרסום לשוגי בריבוע, בהשקעה של כ- 5 מיליון ש"ח, באמצעות משרד באומן בר ריבנאי, יכלול סרטון טלויזיה לילדים תחת הסיסמא: "שוגי בריבוע מרבע ת'עולם".

מחיר מומלץ שוגי בריבוע ושוגי שליש פחות סוכר: 18.99 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר