תל אביב יוצאת מהקופסא – פרויקט קופסאות מיוחד

למי מאיתנו אין קופסאות פח במטבח, בסלון הבית על שולחן העבודה או אפילו בחדר השינה? פרויקט "לצאת מהקופסא" המשלב אמנים ומעצבים צעירים, מעצב מחדש את קופסאות הפח המוכרות בהשראת העיר תל-אביב. הקופסאות הזוכות יוצגו בתערוכה, ויימכרו ברשת AM:PM וסטימצקי כחלק מתרומה לעמותת "קו הזינוק" המפתחת מנהיגות בקרב בני נוער מהפריפריה. קופסה בעיצובו של דן מרדכי

פרויקט "לצאת מהקופסא" החל כיוזמה חברתית של שני צעירים, לירון הרשקוביץ (24) בוגר עמותת קו הזינוק ומיכל נעים (28), אשר רצו ליזום פרויקט אשר יעזור בקידום וחשיפת אמנים צעירים מחד וגיוס תרומות לעמותת "קו הזינוק" מאידך. השניים פנו לאמנים ומעצבי צעירים וסטודנטים בבתי ספר לעיצוב ואמנות בהצעה לעצב קופסאות מפח בהשראת העיר תל-אביב.

מאות עיצובים נשלחו אל יזמי הפרויקט. 170 מתוכם עלו לשלב ההצבעה מול חבר שופטים המונה את המאייר זאב אנגלמאיר, איש העסקים ויוזם פרויקט ST-ART סרג' תירוש, יעל לוטן, מנכ"לית חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות", המעצב דוד טרטקובר, המעצבת מיכל סהר, והמאייר איציק רנרט. עשרת העיצובים הזוכים יודפסו על גבי 20 אלף קופסאות פח וימכרו ברשת חנויות AM:PM ורשת סטימצקי. רווחי המכירה יועברו כתרומה לעמותת "קו הזינוק" למטרות פיתוח והמשכיות של העמותה.

בחודש ספטמבר יוצגו העיצובים בתערוכה מיוחדת. התערוכה תאפשר לקהל הרחב להיחשף לעיצובים השונים, לקופסאות ולמעצבים עצמם. במקביל, בחלל נפרד בתוך התערוכה יוצגו קופסאות היסטוריות שונות כגון קופסאת פח של ראש הממשלה, גולדה מאיר, חיים נחמן ביאליק ואוסף של קופסאות תקופתיות של חברת התה ויסוצקי. 

הפרויקט הינו פרויקט חברתי וכל הפועלים בו עושים זאת בהתנדבות. בין השותפים: חברת פרסום ברעם – קיר ברעם, חברת לוטן תדמיות – יחסי ציבור, החברה להזזת הרים – מערך לוגיסטי ושינוע, צבי לוין – עיצוב הקמפיין הפרסומי, TIMEOUT – מתן חסות לתערוכה, עיריית תל-אביב, הבצפר, AM:PM ועוד.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה