תמי 4 בקמפיין פרסום חדש בטלוויזיה

הסיסמה: "תתקדמו ל"תמי 4" ותרגישו בהבדל". התקציב 3 מיליון ש"ח

חברת "תמי 4" יצאה בקמפיין פרסום חדש בטלוויזיה בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח.

הקמפיין מתאר אנשים שממציאים המצאות כדי להתמודד עם סחיבת בקבוקי מים מינרליים, ומתאר ממציא שהמציא תותח מיוחד לשיגור בקבוקי מים לדירה שלו – כמובן ללא הצלחה.
סיסמת הקמפיין:"תתקדמו ל"תמי 4" ותרגישו בהבדל".


קרדיטים:
משרד פרסום – אדלר חומסקי
בימוי – רני כרמלי
הפקה – פרדיסו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר