תנובה במהלך שיווקי רחב וקמפיין סנדביץ' תנובה זה בריאות ב- 6 מיליון ₪

תשלובת החלב של חברת תנובה יוצאת במהלך שיווקי נרחב בו תחזק את התפיסה הרווחת בקרב הצרכנים, כי האלטרנטיבה של סנדביץ' עם גבינה עדיפה על פני החלופות הקיימות, בעיקר בפרמטרים של בריאות וטעם

תשלובת החלב של חברת תנובה יוצאת במהלך שיווקי נרחב בו תחזק את התפיסה הרווחת בקרב הצרכנים, כי האלטרנטיבה של סנדביץ' עם גבינה עדיפה על פני החלופות הקיימות, בעיקר בפרמטרים של בריאות וטעם.

ממחקרים שערכה תנובה בקרב דיאטניות, מתברר כי רובן המכריע ממליצות על סנדביץ' עם גבינה כחלופה הבריאה ביותר עבור ילדים ומבוגרים כאחד. גם הציבור הרחב מודע ליתרונות התזונתיים והבריאותיים של סנדביץ' גבינה על פני חלופות אחרות, כמו שוקולד סלטים וממרחים נוספים.

בישראל נאכלים מידיי יום מיליוני סנדביצ'ים, בבית ומחוץ לבית על ידי מגזרים וקבוצות גיל רבות. מטרת המהלך היא לחזק את מודעות הציבור והצרכנים כי סנדביץ' עם גבינות הינו בעל יתרונות תזונתיים רבים על פני כל החלופות, והוא מהווה מענה בריא, טעים כתחליף לארוחה מלאה או נשנוש.

המהלך השיווקי כולל קמפיין טלוויזיה, מודעות בעיתונות, אינטרנט, תוכן שיווקי בטלוויזיה, דיול בנקודות המכירה, חוברת מתכונים, ומבצעים רחבי היקף ברשתות עם קטגוריות משלימות כגון לחם, ממרחים, ירקות, שקיות סנדביץ'.

בנוסף תקיים תנובה פעילות קד"מ חווייתית מפולחת לקהלים ולסיטואציות הצריכה השונות, הממחישה את הטעם ומעבירה מסר בריאותי. בין היתר יועברו הצגות והפעלות לילדים, סדנאות והרצאות במקומות עבודה למבוגרים.

את המהלך ילווה אתר אינטרנט יעודי ,אשר יציג מתכונים לסנדביצ’ים על בסיס גבינה, טיפים ומידע תזונתי ובריאותי. הפעילות מלווה ייעוץ תזונתי של דיאטניות.

קמפיין הטלוויזיה באמצעות מקאן אריקסון יציג סיטואציות מוכרות ויומיומיות של אכילת הסנדביץ', תחת הסיסמה "סנדביץ' תנובה זה בריאות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר