תנובה בקמפיין תדמית חדש ליופלה

תנובה יוצאת במהלך חדש לקידום מותג היוגורטים שלה יופלה, במטרה להדגיש את יתרון סדרת היוגורטים הגדולה.

המהלך ילווה בסרט תדמיתי חדש תחת הקונספט: "48 טעמים – יש לך עוד הרבה להספיק". הסרט מדגיש את שמחת החיים, הנועזות והכיפיות שמשויכים ע"י תנובה למותג, תוך דגש על הערכים המבדלים של יופלה – מגוון וטעם.

בסרט מוצג בחור שמגלה שהגיעה שעתו כאשר "מלאך המוות" מתדפק על דלתו. הוא מחליט שהוא עוד לא מוכן ללכת כי יש לו עוד הרבה מה להספיק ולטעום – ולוקח את מלאך המוות למסע של הרפתקאות וטעמים.

בנוסף לסרט תעלה פעילות אינטראקטיבית הכוללת אמצעי מדיה שונים המשולבים זה בזה. יופלה מזמין את הצרכנים לחפש ולאסוף את כל 48 הטעמים במקומות שונים: נקודות מכירה, שלטי חוצות, אינטרנט ועיתונות. מי שיאסוף את כל 48 הטעמים של יופלה יוכל לזכות בפרס של 48,000 ₪.

כחלק מהמהלך הכולל, יופלה מציגה סדרות קינוחים, ובכך מציעה לדבריה לצרכנים את מגוון הטעמים הרחב ביותר בשוק היוגורטים.

סדרת "יופלה מוס" מאפשרת ליהנות מהטעם בשני אופנים: במקרר – יוגורט עם פרי במרקם מוס, במקפיא – פרוזן יוגורט.
לסדרת יופלה מוס תכולה של כ-113 קלוריות לגביע, וטעמים כמו יופלה מוס לימונענע, מוס וניל ומוס תות.

סדרה נוספת היא "יופלה +מוס" עם שתי שכבות: שכבת יוגורט עם פרי ומעליה שכבת יוגורט מוס. הסדרה כוללת שני טעמים: יופלה תות + יופלה מוס וניל, ויופלה מוקה + יופלה מוס וניל.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה