תנובה חונכת מוקד שירות טלפוני נגיש ומותאם לאוכלוסיית אנשים עם מוגבלות

במסגרת התאמת המוקד לטיפול באנשים עם מוגבלויות, נערכו שינויים של טון ומוסיקה במערכת ניתוב השיחות. במערכת הנגישה אין כמעט מוסיקת רקע המקשה על השמיעה של אנשים עם ליקויי שמיעה והיא מאפשרת הגעה ישירה לנציג השירות

לקראת יום הנכה הבינלאומי שיחול ביום שלישי, 5 בדצמבר, חנכה חברת תנובה מוקד טלפוני ייחודי מסוגו בעולם המותאם לאוכלוסיית אנשים עם מוגבלויות.
המוקד, שיפעל לא רק ביום הנכה הבינלאומי, הוכשר בתיאום עם עמותת נגישות ישראל, כך שייתן מענה לכל סוגי המוגבלויות, כולל כבדי שמיעה, חרשים, לקויי ראייה, עיוורים וכדומה.
במוקד ניתן יהיה לקבל מענה לכל סוגי הפניות הצרכניות בנוגע למוצרי תנובה.
טלפון המוקד הטלפוני – "קו החלב" של תנובה: 1800666244 (שיחת חינם)

בישראל חיים יותר מ- 700,000 אנשים עם מוגבלות (יותר מ-10% מהאוכלוסיה), מתוכם אוכלוסיית אנשים עם מוגבלות כוללת אנשים המשתמשים בכיסאות גלגלים, מוגבלי הליכה, לקויי ראייה ועיוורים, אנשים כבדי שמיעה וחרשים וכדומה. בשנים האחרונות ניתנה תשומת לב רבה ליצירת נגישות במוסדות ציבור ומדרכות למוגבלי הליכה, אולם טרם הושקע מאמץ דומה במתן מענה למוגבלויות אחרות. רבים אינם יודעים עד כמה פעולה פשוטה כמו פנייה למוקד טלפוני של חברה, יכולה להפוך למשימה קשה עד בלתי אפשרית עבור אדם עם מגבלות כגון לקות שמיעה או ראייה.

במסגרת התאמת המוקד לטיפול באנשים עם מוגבלויות, נערכו שינויים של טון ומוסיקה במערכת ניתוב השיחות. במערכת הנגישה אין כמעט מוסיקת רקע המקשה על השמיעה של אנשים עם ליקויי שמיעה והיא מאפשרת הגעה ישירה לנציג השירות. בעתיד מתוכנן אתר האינטרנט של תנובה להיות נגיש לצרכנים עם מוגבלות, שיאפשר התאמת האתר לתוכנות ואביזרי עזר כך שאנשים עם מוגבלות יוכלו לגלוש בחופשיות.

נציגי השירות הונחו לדבר בצורה ברורה, לאט ובסבלנות. באופן כזה גם צרכנים עם ליקויי שמיעה הנעזרים בדרך כלל בקריאת שפתיים יוכלו להבין היטב את הנאמר בשיחת טלפון. צרכנים עם מוגבלות בשמיעה המתקשים לשוחח בטלפון יכולים לקבל מענה ומידע באמצעות פקס, מכתב מיוחד או דואר אלקטרוני. לאנשים עם ליקויי ראיה נציג השירות דואג להקריא את הטקסט ומציע לשלוח את המידע במכתב בגופן מוגדל.

סמל הנגישות של המוקד הטלפוני יופיע בהדרגה על מכתבי ומעטפות מוקד הצרכנים.
טלפון המוקד הטלפוני – "קו החלב" של תנובה: 1800666244 (שיחת חינם)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר