תנובה מחליפה את קרלו בשוקו Shock

תנובה מתחילה בשיווק מותג חדש בתחום משקאות החלב תחת השם: SHOCK. סדרת משקאות החלב תכלול מגוון מוצרי שוקו, מהמוצר הבסיסי – שוקו, ועד למוצרי שוקו בטעמים ובמגוון סוגי אריזה חדשנים

תנובה מתחילה בשיווק מותג חדש בתחום משקאות החלב תחת השם: SHOCK. סדרת משקאות החלב תכלול מגוון מוצרי שוקו, מהמוצר הבסיסי – שוקו, ועד למוצרי שוקו בטעמים ובמגוון סוגי אריזה חדשנים.

בשלב הראשון ישווקו בכל נקודות המכירה של תנובה 5 טעמים חדשים של שוקו SHOCK אשר יחליפו מידית את משקאות השוקו תחת המותג קרלו, באדי וחלב בטעמים

לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "מוצרי SHOCK מביאים בשורה אמיתית לקהל אוהבי משקאות החלב. לראשונה אנו מתמקדים בשוקו ומותחים אותו לכיוונים חדשניים של שוקו עם נגיעות טעמים. בשורה זו מתאפיינת ברמת הטעם והמרקם".

מחירים מומלצים לצרכן של מוצרי SHOCK
שקית – 1.89 שקל. בקבוק 1 ליטר – 8.41 שקל. בקבוק 400 מ"ל – 4.47 שקל. מאגדת 6 שקיות – 10.45 שקל.

סידרת משקאות SHOCK תופיע בעיצובי אריזה חדשניים מאוד. הסידרה מאופיינת בצבע צהוב עז המבליט את נוכחותם של המשקאות על המדף. על גבי האריזות יופיעו סילואטות/דמויות בצבעים שונים, על פי הטעמים השונים, שקופצות באוויר בתנועות ספורטיביות. הצבע הצהוב יוצר שפה חדשה בקטגורית משקאות החלב.

לשוקו החדש 4 סוגי אריזות חדשות:
בקבוק אישי 400 מ"ל עם אחיזה נוחה לכף היד. זהו בקבוק השוקו הראשון שיציע כמות של 400 מ"ל, שהיא תכולת הבקבוק שנבחרה כ"מושלמת" על ידי הצרכן הישראלי.
בקבוק אישי 250 מ"ל עם פקק ספורטאים.
בקבוק משפחתי אריזת 1 ליטר.
שקית שוקו SHOCK בעיצוב ייחודי בצורת פירמידה, המאפשרת אחיזה נוחה יותר ויוצרת חדשנות אמיתית של אריזת שקית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר