תנובה נכנסת לשוק המשקאות הפרוביוטיים

יופלה 360 יוצע בשלושה טעמים: קלאסי, פטל ואפרסק. לדברי תנובה, במבחני טעימה זכה יופלה 360 ליתרון מובהק על פני אקטימל, במיוחד בקהל המטרה: הילדים המהווים את כובד הצריכה בקטגוריה

תנובה הציגה את סדרת המשקאות הפרוביוטיים יופלה 360 עם שתי תועלות פונקציונליות : מסייע לחיזוק ההגנה החיסונית ולשיפור תהליך העיכול. המשקה החדש יופלה 360 נכנס לשוק בו היה עד עתה רק שחקן אחד – אקטימל של שטראוס.

יופלה 360 יוצע בשלושה טעמים: קלאסי, פטל ואפרסק. לדברי תנובה, במבחני טעימה זכה יופלה 360 ליתרון מובהק על פני אקטימל, במיוחד בקהל המטרה: הילדים המהווים את כובד הצריכה בקטגוריה.

יתרונות יופלה 360:
· מכיל 10 מיליארד חיידקי LGG – אשר הוכח כאפקטיבי ביותר מבין כל החיידקים הפרוביוטיים בהגנה על המעי מפני מזהמים. היצמדותם של חיידקי ה-LGG לתאי המעי חוסמת את כניסתם של חיידקים מזיקים. פעולה זו משפרת את התנגודת החיסונית של הגוף. בנוסף, מגן ה-LGG על מערכת העיכול מפני ווירוסים, זיהומי מעי והפרעות בעיכול. צריכת יופלה 360 על בסיס יומי מסייעת לחיזוק ההגנה החיסונית ומשפרת את תהליך העיכול.

· מכיל סיבים פרה ביוטיים – 4 מיליארד חיידקים מאכלסים את מערכת העיכול! החיידקים הידידותיים ניזונים מסיבים תזונתיים פרה-ביוטיים. נוכחות סיבים אלה מאפשרת להם להתקיים במערכת העיכול שלנו זמן רב יותר ולמקסם אפקטיביות. שילוב של חיידקים בעלי תועלות מוכחות כמו ה-LGG עם סיבים אלו מגביר את ההגנה החיסונית ואת שיפור העיכול. כמו כן, סיבים פרה-ביוטיים משפרים גם את ספיגת הסידן מהמזון לגוף.

· מועשר ב-20% יותר סידן – סידן חיוני במיוחד בגיל הילדות, בו מתרחשת גדילה ובנייה של העצמות והשיניים. לצריכת הסידן בילדות יש השלכות על חוזק העצם לכל החיים!

· מכיל 15% פחות סוכר – ברור לכל כי נכון ורצוי להמעיט ככל שניתן בצריכת סוכר. עודף סוכר מזיק לשיניים וגורם לעלייה במשקל. לכן הופחתה ביופלה 360 כמות הסוכר מבלי לפגוע באיכות הטעם.

סדרת "יופלה 360" תימכר במארזי שמיניות במחיר מומלץ של 18 ₪ למארז. כשר בהשגחת הרב ויטמן.
להשיג בכל רשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר