תערוכת ישראפוד – איפה יצרני המזון הגדולים?

בתערוכה השנה בלטו בהעדרן כל חברות המזון הגדולות (עלית, אסם, תנובה, קוקה קולה, טמפו, יפאורה ועוד); מה שהשאיר מקום ליצרנים ויבואנים קטנים ובינוניים לבלוט ולהראות מרכולתם לקהל מגוון, ובלי תקציבי פרסום ושיווק גדולים. רבים מהיצרנים הציגו מוצרים שיצאו למדפים זה מכבר, ב"השקה שקטה" – הצגת מוצר ללא "רעש" תקשורתי ופרסום

תערוכת "ישראפוד" מתקיימת השבוע במרכז הירידים בגני התערוכה ת"א בין הימים שני עד רביעי, 4-6 בדצמבר.
ביקרתי בה ביומה הראשון. בתערוכה הציגו עשרות מציגים את חידושיהם לשוק המוסדי (מסעדות,בתי מלון, חברות קטרינג וכו') למשווקים ולקהל הצרכנים הרחב.
התערוכה משתרעת על פני שלושה ביתנים, ופתוחה למוזמנים או למשלמים עבור כרטיס כניסה 100 ש"ח וזוכים לשזוף עיניהם ולטעום מוצרים משלל תחומים וטעמים.

בתערוכה השנה בלטו בהעדרן כל חברות המזון הגדולות (עלית, אסם, תנובה, קוקה קולה, טמפו, יפאורה ועוד); מה שהשאיר מקום ליצרנים ויבואנים קטנים ובינוניים לבלוט ולהראות מרכולתם לקהל מגוון, ובלי תקציבי פרסום ושיווק גדולים. רבים מהיצרנים הציגו מוצרים שיצאו למדפים זה מכבר, ב"השקה שקטה" – הצגת מוצר ללא "רעש" תקשורתי ופרסום.

בחרתי ממגוון החידושים בתערוכה, מספר מוצרים ואריזות מעניינים:
תפוחי עץ – לא עוד בכלי הפלסטיק השקוף, בית אריזה ברמת הגולן האורז תפוחי עץ תחת המותג "בראשית", עושה מהפכה ומגיש לנו את תפוחי העץ באריזת קרטון אסטטית, שלדברי רוי לס מבית האריזה, לא יהיו יותר יקרים מאשר באריזות הפלסטית הישנות והמוכרות. המוצר נמצא בכמה עשרות נקודות מכירה ברשתות ב"השקה שקטה".

999 – משקה אלכוהולי – ארבעים אחוז אלכוהול, עשוי מ-27 עשבי תיבול שונים, טבעי ו"מזכך". מיובא מליטא ע"י חברת אינטרטרייד המתמחה במשקאות אלכוהוליים מאזור ליטא בלרוס.
(השם 999 ניתן כי 9 כפול 3 זה 27 עשבי התיבול המשמשים להכנת המשקה, הדומה לאקואויט הותיק שמגיע מסקנדינביה הסמוכה).

חטיף ווסבי – לאוהבי הסושי, מוכר המיטבל הירוק החריף "וואסבי". חברת מזרח ומערב מזון מביאה חטיף אפונה מצופה בוואסבי – חריף.

רטבי בישול הודיים – טנדורי, טיקה – לדברי יהונתן גרשון, משפחתו הגיע מהודו כשהיה ילד, והוא החליט שמגיע לישראלים להחשף לטעמי הודו והקים את המפעל ליצור רטבי בישול, על טהרת הרכיבים הטבעיים, כאשר רוב היצור מיוצא לשוק הכשר כי הוא המפעל הכשר היחידי בעולם לרטבים וטעמים הודיים.

"קורני" – מותג חטיפי הבריאות המוכר, יצא לשוק ב"השקה שקטה" עם כדורי גרנולה בכוס, חטיף לדרך שיושב טוב במתקן הכוסות ברכב.

חברת "טסקומה" מביאה למטבח המוסדי וגם הפרטי פטנטים ופתרונות שעוזרים להסתדר טוב יותר במטבח. בחרתי שניים ממשפחת מוצרי היין:
פקק קל לסגירת בקבוק יין אחרי שפתחנו, ותמיד מתקשים לפקוק הבקבוק עם היין שנשאר.
תפס צבעוני לסמון כוס היין שלי – במסיבה או אירוח, כל אחד לוקח כוס עם יין ואחר כך שוכח איפה שם הכוס, ואולי יתבלבל עם כוס של אחר. לכך מצאה "טסקומה" פתרון גאוני בפשטותו: לכל אחד צבע אישי, ויש 12 צבעים שונים בסט, ומובטח שתמיד אחזור לכוס שלי.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר