תפריט מסעדת אינדירה ההודית מתרחב

בימים אלה מרחיבה מסעדת אינדירה ההודית האותנטית בתל-אביב את תפריטה ומשיקה מנות חדשות ורבות

מסעדת אינדירה בתל אביב, הפועלת מזה כ- 15 שנה ומגישה אוכל הודי אותנטי, מרחיבה את תפריטה ומציעה מנות חדשות מן המטבח ההודי. במסגרת ההרחבה בתפריט ניתן ליהנות ממנות בשריות חדשות שלל מנות צמחוניות חדשות, מנות קשמיריות, קינוחים ומנות חדשות המשלבות טעמים של הודו וסין במסגרת תפריט הסיקים הייחודי למסעדה.

לפתיחה, בקטגוריית הלחמים (הנאפים במסעדה בעת ההזמנה,על תנור גחלים מיוחד) התווספו לבחירת הסועדים: קולצ'ה בצל (20 שקל)- נאן במילוי בצל מגורד, תפוחי אדמה ותבלינים ובאטורה (10 שקל)- נאן בטיגון עמוק.

במנות הראשונות ניתן למצוא מנות חדשות כגון:
סמוסה בשר (24 שקל)- בצק במילוי בשר אפונה ועשבי תיבול הודיים, מונגדאל פקורי (24 שקל)- פלאפל הודי העשוי מכדורי ירקות מצופים בקמח חומוס סומסום ותבלינים ובטטה כופתא (28 שקל) –כופתאות חמות של בטטה מתובלות ברוטב יוגורט קר.

בגזרת מאכלי הטנדורי התווספו מנות חדשות כגון: זעפרני (מומחיות הבית- 54 שקל)- פילה של עוף במרינדה של פטרוזיליה, שום, פלפל חריף הצלוי על גחלים, עוף טאנגרי (61 שקל)- שוקי עוף במרינדה עדינה הצלויים על גחלים לוחשות, קבב עוף כלכותה (54 שקל)- קציצות עוף מתובלות בצל, זנגוויל, שום ותבלינים הודיים ומצופות ברוטב בנוסח כלכותה.

בקטגוריית מטעמי גינת המטבח לקהל הסועדים הצמחוני (וגם למי שלא )נוספו מנות כגון:
פאלק פטריות (39 שקל)- תבשיל מסורתי של תרד ופטריות בתיבול עדין של ג'ינג'ר וצ'ילי ירוק, חצילים בארטה (34 שקל)- תבשיל חצילים ייחודי מאזור הפנג'ב- חציל קלוי מעושן ברוטב מתובל, תפוח אדמה קטמנדו (29 שקל)- קוביות תפוח אדמה ובטטה מוקפצות בנוסח הודי נפאלי.

כמו כן, נוספו מנות עוף, בשרים ודגים כמו צ'יקן גואה (54 שקל)חזה עוף מתובל בנוסח דרום הודו על בסיס חלב קוקוס, בטטה עוף (54 שקל)- צלוי ומעושן על גחלים ומוקפץ עם בטטה וירקות ברוטב הודי סיני, מנות טלה קשמריות כמו קאשמירי רוגנגוש (65 שקל) מלכת המנות של אזור הקשמיר- נתחי טלה מובחרים ללא שומן מבושלים ברוטב קטיפתי על בסיס עגבניות, אגוזי קשיו, פירות טחונים ותבלינים קשמיריים מסורתיים, מנות דגים כמו דג קארי- החריימה ההודי (61 שקל)- נתחי סלמון או לוקוס ברוטב מסאלה פיקנטי ועוד ועוד.

מתוך תפריט הסיקים הייחודי במסעדה יוכלו הסועדים ליהנות ממנות חדשות כגון: כנפי עוף ללי פופ (25 שקל)- מצופות תערובת של עדשים ותבלינים, עוף ברוטב צ'ילי (54 שקל), פטריות ברוטב צ'ילי חריף (25 שקל) ועוד.

"אינדירה"- שדרות שאול המלך 4 ת"א. 7 ימים בשבוע, 12:00- 24:00. 03-6954437.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר