תקציב היח"צ של חוות עץ השדה לחצב דה ויט פרסומאים

משרד הפרסום ויחסי הציבור "חצב דה ויט פרסומאים" בבעלותה של מוריה חצב דה ויט, מדווח על תקציב יחסי ציבור תיירותי נוסף:
"עץ השדה" – מרכז תיירות חקלאית ברחוב הראשונים במושבה גבעת עדה. החווה הוקמה ע"י משפחת טפרברג ממייסדי המושבה, ומהווה מרכז תיירות הפותח אשנב לחייהם של המתיישבים הראשונים במקום, אשר עסקו בחקלאות, ייצור שמן זית ובניית הארץ.

הפעילויות המוצעות למבקרים הן: פינת הדרכה, מחסן שמן זית, פינת חי וליטוף ייחודית עם אוסף זוחלים מרשים, בעלי כנף, סוסים, עיזים וחיות נוספות. סרטון המשלב את סיפור המשפחה העוסקת בייצור שמן זית איכותי, מוצרי זית ושלל מוצרי חווה נוספים, הדרכה על ההיסטוריה של המקום ועל מורשת המשפחה ופועלה כיום.

ל"חצב דה ויט פרסומאים" בבעלות מוריה חצב דה ויט, סניפים בתל אביב ובטבריה. בין לקוחותיו: מלון "כנען ספא", חברת בנייה ירוקה, יקב רימון, מלון הבוטיק "קטרון", חברת היאכטות "סיגמא טרוול", מותג הספורט ברוקס, ולקוחות נוספים בתחומי הנדל"ן התעשייה והתיירות.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה